Gå til innhold

en lang natt med syk lillemannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann er ofte syk,men etter at han tok mandlene i november har han vært mye bedre. Nå er vi påan igjen...hoste vond hals og feber.

I 11 tida i går kveld begynnte det,gråt og en liten som ville sove med mamma.

Plutselig var vi 3 i sengen og var sånn passe trangt,etter en liten stund måtte mamma hente bamsene og ikke før jeg var i senga igjen måtte dyna og puta hentes.

Kommer tilbake til sengen og lillemann breier seg ut og bamsene har overtatt puta mi:-)

Prøver å flytte på lillemann men det ekke snakk om:-) selvsagt skal lille få sove i storesengen når han er syk...:-)

Og jeg...fant ut at sofaen slett ikke er så verst,ingen bamser på hodeputa og ingen som sparker meg i ryggen:-)

God morgen til dere alle:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen og god bedring til lille :)

Skrevet

God morgen og god bedring til lille :)

Tusen takk:-) nå koser han seg med nettbrett og teppe på sofaen:-)

Skrevet

Hmm.

Anonymous poster hash: 977b6...f95
Skrevet

Du bruker virkelig dette stedet som en blogg du... Beklager å måtte si noe for du er helt sikkert en flott person ;) men hver eneste dag må du oppdatere om et eller annet som en blogg.

Anonymous poster hash: c9826...30d

Skrevet

Høres ut som min natt:) Har også liten gutt med feber, vond hals og stygg hoste. Nettene blir fryktelig lange da..

Anonymous poster hash: 2f948...29d

Skrevet

Høres ut som min natt:) Har også liten gutt med feber, vond hals og stygg hoste. Nettene blir fryktelig lange da..Anonymous poster hash: 2f948...29d

Ja gud bedre....men men de blir jo friske til slutt:-)

Skrevet

Du bruker virkelig dette stedet som en blogg du... Beklager å måtte si noe for du er helt sikkert en flott person ;) men hver eneste dag må du oppdatere om et eller annet som en blogg.Anonymous poster hash: c9826...30d

Det er vel ingen oppskrift på hva eller hvor mye man kan skrive her:-)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Vi har hatt runder her også nå, først eldste, så yngste og nå meg! Hosta til jeg kasta opp i hele natt, grusomt slitsomt, i tillegg har begge barna vært hjemme hele uka pga hoste, og feber som først i dag har gitt seg. Tror jeg har sovet ca 8 timer totalt hele uka..et stk sliten aleine mamma som skriver nå, ja ;)

God bedring! Håper dere slipper unna!

Skrevet

Vi har hatt runder her også nå, først eldste, så yngste og nå meg! Hosta til jeg kasta opp i hele natt, grusomt slitsomt, i tillegg har begge barna vært hjemme hele uka pga hoste, og feber som først i dag har gitt seg. Tror jeg har sovet ca 8 timer totalt hele uka..et stk sliten aleine mamma som skriver nå, ja ;)

Usj...har hatt utallige runder her og...slitsomt når det står på

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja, det er ikke morro, men heller det enn omgangssyken sier nå jeg :P

Skrevet

Da er vi iallefall to som har sovet rævva dårlig inatt grunnet sykt barn:) kroppen verker rett og slett av trøtthet, dette blir en laaaaand dag...

Skrevet

Ja, det er ikke morro, men heller det enn omgangssyken sier nå jeg :P

Guuuud hjelpe meg...omgangssyken ja...det er et faenskap det..

Skrevet

Da er vi iallefall to som har sovet rævva dårlig inatt grunnet sykt barn:) kroppen verker rett og slett av trøtthet, dette blir en laaaaand dag...

Redbull og battery her...zzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...