frk Nilsen Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hatet er egenlig ikke hat, jeg er så jævla støl i rompe og lår etter 30 minutter tøff styrketrening på jobb i går. (heldig som får sånne ting av og til i arbeidstiden) Elsk Skal ikke på jobb, men messe. Smaksmessa på Lillestrøm. Masse mat og kult utstyr. Drikker kaffe før jeg skal levere i barnehagen. Rolig morgen for voksne og barn. Ikke kjole, men skjørt i dag - godt nok alternativ til kjolefredag Skal muligens ut med ei gammel venninne fra Høgskolen i kveld. Litt sinna og(eller ganske egentlig) på arrogansen til byrådet (utdanning, barn og unge) Men det kan vi ta en annen gang, nå er det fredag og jeg skal kose meg! Fin fredag til alle krangledamer og, ja det blir vin i kveld!
bIomstre Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Ingen fredag uten elsk! - slutter tidlig på jobb - busstur med forvetningsfull 5-åring - bakehelg - og ikke minst, har verdens snilleste mamma!
sug lut Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Hat: vondt. Elsk: fredag pizza kan bøye meg for første gang på to måneder
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Hat - antibiotika, det gjør meg så elendig, og jeg må spise når jeg helst vil kaste opp.. - uvi - ingen fredagsvin - må ha treningstimen min (elsker jo den vanligvis) Elsk (eller er litt gørr i dag, så det er mer "ikke hat") - elevene mine er i praksis så jeg kan være hjemme og sove uten at det rammer noen (andre enn meg)
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Elsk: Kattene elsker at jeg er hjemme. Jeg får ikke være alene noe sted. Om jeg går på do så står de utenfor døra og mjauer sårt og krafser på den til de får den opp, også kommer de inn og setter seg synkront ned foran meg og ser på meg med det psycoblikket sitt. Blåbær på plommestørrelse Te
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Hat: Trøtten har gitt meg øresus. Elsk: Fredag! Første helg siden tidenes morgen vi ikke har noen planer i heimen. Morgenglade barn.
LanzaroteJenta Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Hat: Trøtt, trøtt og mer trøtt Har blitt enig med meg selv at jeg blåser i husarbeidet jeg skulle ha gjort. Har utsatt det i flere dager, så vi dævver vel ikke om vi venter til over helgen. Elsk: Verdens nydeligste baby som ligger på gulvet og smaker på tåfisen sin. Kaffe- masse kaffe! Lunsj senere i dag med en av de få venninnene jeg har her nede. Hun snakker om neglefiksing og frisørtimer og jeg om babygulp og bæsjebleier. Vi utfyller hverandre.
Gjest Kira Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Hat: Sikkert like trøtt som LanzaroteJenta. Kan telle på en hånd hvor mange hele netter med søvn jeg har hatt siden yngstemann ble født for to år siden. Elsk: Fikk handlet inn mat til hele helgen før jeg dro på jobb Har ingen møter i dag og er ferdig på jobb kl 1200 Storinnrykk av familie og venner denne helgen grunnet bursdagen til en av ungene Det regner, og jeg synes det er helt greit at snøen nå forsvinner og gresset kommer frem igjen.
Iiiiik Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Hat: Byrådet i Oslo kødder med den gamle arbeidsplassen min og mener viktige ting ikke er viktige Jeg har tusen ting å gjøre og kommer aldri a jour på jobben Elsk: Mannen er borte, en skal på trening og en til en kompis. Alenemiddag med 8-åringen i sikte Snøen blir borte og det går an å se for seg at det blir vår En rolig helg står fremfor oss, kun noen bursdager i vente og det gir tid til et barn om gangen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Legger inn en hat til. Det har kommet 10 cm våt snø i dag, og mannen er borte. Jeg er ikke i vater enda pga uvi og orker ikke måke.. og de som burde brøyte har visst tro på at det blir vår snart og kjøreforholdene er jævlige. Hva i helvete skal vi med en meter snø liksom? Jeg er så lei snø. Har ikke sett sol siden jul. Elsk - fikk beskjed nå om at han er på vei hjem.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Regn, regn og atter regn! Gleder meg til roen senker seg i kveld, da skal jeg tenne stearinlys, sette på netflix og synke ned under teppet med et glass vin! Helg i sikte
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Her går det i grunn meget bedre. Uvi-helvete er på retur, mannen måker snø, en kollega blir med som sidekick på treningstimen min og frøken fryd skal på overnatting.
*Miss Marple* Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 I dag har jeg bare elsk ❤️ Mannen er hjemme etter hele uka på kurs og jeg fikk sove leeeenge i dag. Vært på shopping og kafé med snille lille og snille mamma'n min. Fant et snasent antrekk som jeg skal bruke i kveld. Skal på 'fin på vin' kveld sammen med ganske nye venner. Første kveld sammen sånn på ordentlig uten barn og mas. Og første kvelden med vin på uendelig lenge etter svangerskap og amming. God vin, nytt antrekk, minus mange kilo, ny frisyre og godt lag... Jeg elsker fredag❤️
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Hat: - trøtt som faen. Som alltid. - det helsikes bekkenet mitt og hofta som tar helt knekken på meg. Ett år etter siste fødsel. - regn. Og vind, vind, vind. Elsk: - ungene mine. Verdens deiligste. - mannen har barnesikra kjøkkenskuffene. Endelig kan mor lage mat i fred. - verdens snilleste pappa som har gitt oss penger- ganske mye penger- i gave. Med tilsammen 4 mnd uten lønn redder det hele våren vår, og sikrer at småttisene får en finfin ferie i sommer. - vissheten om at jeg får sove lenge i morgen. - kokosboller - prosecco på kjøl, skal nytes når ungene sover. Goood helg, jenter!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Skal vi se Litt hat: Snøslaps og skit som daler - jeg vil ha våååår Elsk: EEG på minsten gikk fint Størsten ble hentet tidlig og fikk softis med tutti frutti og sjokolade pulver strø på (half and half så slipper vi å velge) Mor tok ei kule sitron is Clasern hadde brenner eller kjøkkenflammekaster som størsten omdøpte det til, bhutan gass på flaske og terteformer I kjøleskapet står det pasjonsfruktbrus til kjøling En stor bolle godis venter på at kinokveld skal starte og størsten få mamma og pappa helt for seg selv!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Kom på enda en elsk: Ble spurt om leg på polet idag.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Kom på enda en elsk: Ble spurt om leg på polet idag. Det er gøy det! Da er helgen reddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå