Gå til innhold

Har dere venners barn på besøk til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: f4e09...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har så langt ikke vært aktuelt at mine venners barn har vært her uten foreldre, men barnas venner er her stadig vekk.

Anonymous poster hash: 96550...59b

Gjest Julia1984
Skrevet

Å ja, veldig ofte. Både 1 klassingen og 3,5 åringen har med venner hjem som selvsagt får middag hos oss. Spesielt 1 klassingen, da. Støtt og stadig med en venn hjem fra skolen (avtalt med foreldre).

Her er huset åpent for venners barn og selvsagt får de middag!

Skrevet

HI her. Litt feil i overskriften, mente selvsagt BARNAS venner

Anonymous poster hash: f4e09...7a9

Skrevet

Barnas venner er her ofte til middag. Mine venners barn er her av og til uten foreldre, for eksempel på vei til trening eller liknende. Det er raskere å gå hit etter skolen på veien til trening enn hjem og så til trening.

Anonymous poster hash: f08bc...ba2

Skrevet

Ja, veldig ofte. Den dagen i mnd vi har pannekaker kommer den ene etter den andre. Ryktet om pannekaker sprer seg raskt, eller kanskje de lukter det ;)

Skrevet

Ja, ofte . Minimum 3 ganger pr uke . Denne uken hver dag . Koselig det :-)

Skrevet

Rett som det er, ja. Har ei i andre klasse, og der har det blitt veldig populært å bli med hverandre hjem etter skole og sfo;-)

Anonymous poster hash: c7169...2cc
Skrevet

Ja, når de har med noen hjem fra skolen så spiser de selvsagt middag her, hender nabobarn spiser her også, men da avtales det med foreldrene.

Skrevet

Det har vi. Vi bor grisegrendt, så her er det vanlig at barna får mat der de er.

Skrevet

Ja, her er det små venner til middag rett som det er.

Skrevet

Ja, når barna har med venner hjem , så får de selvfølgelig middag hvis de har lyst på det :)

Anonymous poster hash: fa7a2...d4e
Skrevet

Ca 1 til 2 ganger i uken, veldig koselig med små venner på middagsbesøk :)

Anonymous poster hash: 828a4...a31

Skrevet

Min er fortsatt ganske liten men når det blir aktuelt om noen år så er de hjertelig velkommen. Husker selv at det var utrolig koselig å få spørsmålet om middag, for som oftest måtte vi sitte på rommet og vente.

Skrevet

Støtt og stadig:) Samme er det når guttungen er hos sine venner og.

Skrevet

Det har kun skjedd en gang, og det var fordi at vi har middag ganske tidlig, siden jeg hentet de tidlig i barnehagen, og de gikk glipp av siste måltidet der.

Vi kan gjerne ha de på middag, men de er litt små enda til å farte rundt alene, og blir heller aldri lenge ett sted

Anonymous poster hash: 9fb15...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...