Gå til innhold

spm angående feber, trenger kjapt svar! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld hadde han 38,2 og og no har han 37, 7. Var det slik at det er høgt om morningen og synker, eller var det på kvelden? Må planlegge bhg eller ei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lavt om morgenen, høyt om kvelden. Når barnet har over 37,5 om morgenen, må det være hjemme fra bhg. God bedring :)

Anonymous poster hash: db7d2...643
Skrevet

Det er lavt om morgenen, høyt om kvelden. Når barnet har over 37,5 om morgenen, må det være hjemme fra bhg. God bedring :)

Har ikke hørt om noen sånn regel, 38 er vel grensa for feber uansett?

Men jeg hadde også holdt barnet hjemme med den temperaturen om morgenen ettersom den som regel er lavest da.

Anonymous poster hash: 10226...fe0

Skrevet

Jeg synes det avhenger av barnet. Noen har en normal-temperatur som ligger på rundt 37,5. Datteren min gjør det. Hun kan gjerne ha 37,8 om kvelden uten at hun har feber. Jeg har derimot 36,6 som normaltemperatur, og bikker jeg 37, føler jeg meg smådårlig. Det første leveåret til datteren, var jeg hele tiden sikker på at hun hadde feber, - tempen ble målt temmelig ofte! Men hun er bare varmblodig ;) 

Jeg synes at grensen til feber er 38 ved noen som har 37-ish til vanlig. Jeg har feber ved 37 grader. 

Anonymous poster hash: 88627...8e8

Skrevet

Ingen redusert allmenntilstand, men kjenner han er varm og ser ut som han trenger en heimedag :) er egentlig bare superkoslig, sjøl om eg går glipp av forelesning og det blir mindre effektiv flytting i dag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...