LanzaroteJenta Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Tror jeg trenger krangledamenes ekspertise. Sønnen min på 2,5 har begynt å våkne i 2-3 tida om natten, og den eneste måten å få han til å sovne igjen (og å være stille) er å la han sove i vår seng. Han har aldri hatt noe ønske om dette før, men mulig han har oppdaget at lille babybror blir ammet i senga om natten og er sjalu? Han er stort sett veldig god med babyen ellers, men der synes at han er litt sjalu innimellom. Legging har også litt et lite helvete etter at babyen kom i høst. Mannen har foreslått å sette storebrors seng inn på rommet vårt så sover vi alle sammen og ferdig med det. Jeg er litt ambivalent. Jeg samsov lenge med storebror, og sover ikke noe dårligere med barn på rommet ( så lenge de faktisk sover)men lurer på om vi gjør oss selv en bjørnetjeneste. Jeg er så sliten av å ikke sove om natten, og så møkk lei av å våkne av den ene og den andre så jeg heller mer og mer over på hans forslag. Hva hadde dere gjort?
SnekkerPelle Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Her gjorde vi følgende som funket som bare f: Storebror sin seng ble flyttet over til vårt rom, lillesøster på eget rom fra 7-8 mnd alder. Nå 2 år senere sover de i køyeseng på eget rom. Hurra for god søvn! Endret 7. februar 2014 av SnekkerPelle
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Her løste vi det med at han kom inn og sovnet i vår seng, men jeg løftet han tilbake i sin seng så fort han sovnet. Var sånn i en periode og til slutt sov han natten igjennom i sin seng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå