Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Vi har på papiret 50/50, men i praksis det siste halve året har jeg hatt gutten 70/30. Far sier at det er greit å fortsette med dette, men at han ikke vil skrive under på en avtale om at jeg får han 70%. Dette ville utgjort lite i stønader for meg, det er kun det ryddige og forutsigbare jeg ønsker både for meg og gutten (10 år). Hvordan kan jeg få gjennomslag for dette? Nytter det å vise til at jeg har hatt han? Familievernkontoret vil jeg ikke. (de har tatt hans side tidligere selv om de skal være nøytrale.) Han er sikkert redd for å måtte betale bidrag, jeg sier han slipper det fordi jeg har nok penger selv. Hvordan få dette igjennom? Anonymous poster hash: 3aee0...b63
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Gi ham 2 alternativer: 1. Du vil begynne å dokumentere samværet. Denne dokumentasjonen vil du levere til NAV og så kan de begynne å regne ut bidrag på faktisk samvær. 2. Han går med på å skrive under på en samværsavtale slik dere har det i praksis nå (70/30) og du vil signere på at du ikke skal ha bidrag. Anonymous poster hash: 73db2...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå