Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hun har sånn uro i kroppen. Sliter seg helt ut. Går og går til hun faller fordi beina svikter. Umulig å legge på dagtid, vanskelig å legge på kveld. Ikke interessert i tv og har ikke tålmodighet til å sitte rolig mens hun blir lest for. Trenger tips til noe annet enn tegning jeg kan finne på med henne for å roe henne litt ned. Hun er mye sutrete og sint for tiden, noe som sikkert kommer av lite og dårlig søvn og at hun er så sliten. Hvordan oppmuntre henne til å sitte stille og gjøre noe? Når vi tegner sammen har hun det så travelt med å bli ferdig. Anonymous poster hash: e86e4...493
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Dytt Anonymous poster hash: e86e4...493
Plutselig_gravid Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Min førstemann var sånn. Det var innmari slitsomt for det krever veldig mye av en som forelder. Jeg kunne ikke tvinge han til å sitte stille. Jeg prøvde, men det var bare ikke han. Vi var stort sett alltid ute på dagtid. Løp på idrettsbanen, lange skogsturer (2 år, men kunne bestige hva som helst og i timesvis), badet, klatret, osv. De dagene han var mye aktiv på dagtid sovnet han også som en stein på kvelden. I tillegg var han mye roligere på kveldstid slik at han faktisk klarte å sitte rolig og konsentrere seg med f.eks en bok. De inaktive dagene var problematiske. Han sov også dårlig disse dagene og våknet støtt. Min var forresten sånn fra han var baby. Mens de andre babyene satt på teppet og lekte (og foreldrene kunne ta seg en kaffe og preike), krøp min baby rundt i full fart, klatret i bokhyllen ved å lage trapper av skuffene osv. Jeg kunne bare glemme og sitte i ro et sekund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå