Gå til innhold

Synes dere denne er dyr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig det der?

Anonymous poster hash: 367c7...65a
Skrevet

http://www.byvillapaprika.no/products/velour-tavle-hvit

Har letet og letet og endelig fant jeg den, men kanskje prisen var litt stiv? Hva mener du?

Om noen har tips eller link til hvordan lage en selv, sier jeg takk! :)

Anonymous poster hash: 40869...9cf

jeg synes prisen var veldig stiv, men det er kanskje fordi jeg ikke forstår hva den er til

Anonymous poster hash: 6c6d9...534

Skrevet

skjønner heller ikke hva det er ;)

Skrevet

Såkalt ræl. Stiv pris? Ja. Hva med en sponplate, en tøyfille og en stiftepistol? Kommer langt med det...

Anonymous poster hash: 5886e...809

Skrevet

For huskelapper, bilder etc...som ellers havner på kjøleskapsdøren så henger man det opp i den. :)

Altså oppslagstavle.

Skrevet

ååååå.... da her jeg magneter på kjøleskapet jeg ;) (enn så lenge) og en korktavle og tegnstifter ;) det koster i allefall ikke 700 kr ;)

Skrevet

For huskelapper, bilder etc...som ellers havner på kjøleskapsdøren så henger man det opp i den. :)

Altså oppslagstavle.

Ååå, jeg stusset på at den sto bak vasken på badet, skjønte ikke hva den gjorde der.....gjør det egentlig fremdeles ikke haha

Skrevet

ååååå.... da her jeg magneter på kjøleskapet jeg ;) (enn så lenge) og en korktavle og tegnstifter ;) det koster i allefall ikke 700 kr ;)

Hehe, det har jeg også, ser du ;) Men jeg er så lei av det, uansett hvor fint jeg setter det så ser det rotete ut.

Skrevet

For huskelapper, bilder etc...som ellers havner på kjøleskapsdøren så henger man det opp i den. :)Altså oppslagstavle.Anonymous poster hash: 40869...9cf

Ååå, jeg stusset på at den sto bak vasken på badet, skjønte ikke hva den gjorde der.....gjør det egentlig fremdeles ikke haha Anonymous poster hash: 6c6d9...534

Haha. Det er ikke hjemme hos henne men i butikken. :D

Skrevet

Husker vi lagde slike i heimkunnskapen på barneskolen

Skrevet

Jeg eier ikke " lag det selv " kunnskap ;) Men synes prisen er litt stiv, så skal prøve å få til noe som ligner om ikke helt lik, hehe....

Skrevet

For huskelapper, bilder etc...som ellers havner på kjøleskapsdøren så henger man det opp i den. :)Altså oppslagstavle.Anonymous poster hash: 40869...9cf
Ååå, jeg stusset på at den sto bak vasken på badet, skjønte ikke hva den gjorde der.....gjør det egentlig fremdeles ikke haha Anonymous poster hash: 6c6d9...534

Haha. Det er ikke hjemme hos henne men i butikken. :D

Tror jeg må ta på brillene mine :fnise:

Skrevet

Jeg eier ikke " lag det selv " kunnskap ;) Men synes prisen er litt stiv, så skal prøve å få til noe som ligner om ikke helt lik, hehe....

Det får du helt sikkert til :) Masse fine og enkle tips å finne på nett

https://www.google.no/search?q=lage+korktavle&client=firefox-a&hs=rKt&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=WAb0UtCFG6q6ygPjkoGACw&ved=0CEEQsAQ&biw=1536&bih=716

Skrevet

Hadde aldri i livet betalt så mye for noe man lett kan lage selv for en snau hundrelapp!

Anonymous poster hash: 8d147...bdb

Skrevet

Jeg eier ikke " lag det selv " kunnskap ;) Men synes prisen er litt stiv, så skal prøve å få til noe som ligner om ikke helt lik, hehe....Anonymous poster hash: 40869...9cf

Det får du helt sikkert til :) Masse fine og enkle tips å finne på nett

https://www.google.no/search?q=lage+korktavle&client=firefox-a&hs=rKt&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=WAb0UtCFG6q6ygPjkoGACw&ved=0CEEQsAQ&biw=1536&bih=716

Sier takk til deg å jeg :) Supert, nå ble jeg glad :D

Skrevet

Den der trenger jeg virkelig ikke!

Anonymous poster hash: 4f8fb...608

Skrevet

Rart det ikke står noen mål når det selges i nettbutikk. Var dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...