Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Det er utrolig vondt å oppdage at folk man trodde var ens beste venn i virkeligheten er alt annet. Har nettop funnet ut at hun jeg trodde var min beste vennine har sittet i månedsvis å snakket dritt om meg og ledd av meg bak ryggen min. Anonymous poster hash: c98c7...ad5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Det er utrolig vondt å oppdage at folk man trodde var ens beste venn i virkeligheten er alt annet. Har nettop funnet ut at hun jeg trodde var min beste vennine har sittet i månedsvis å snakket dritt om meg og ledd av meg bak ryggen min. Anonymous poster hash: c98c7...ad5 Uff, det skjønner jeg at gjør vondt. Mager trøst for deg, men jeg tror ikke det kan være så mange av den typen. Klem til deg.. Anonymous poster hash: 0010f...7f8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Det er ikke sikkert det er så vondt ment. Noen ganger blir man oppgitt over selv de beste venner. Nesten alle har noen dårlige egenskaper. Prøv å snakke med henne. Fortell at du er såret og tilgi henne. Det tror jeg du vil tjene på i det lange løp. Anonymous poster hash: 35d03...b79
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Ja, det er vondt. Stor klem til deg Sånne mennesker fortjener ingen venner i det hele tatt. Så kan de slarve drit om seg selv. Anonymous poster hash: 754d0...f84
SnekkerPelle Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Takk, I know! Jeg er bare glad til for at jeg er kvitt et par av dem. Sårende og vondt, dog godt å slippe å forholde meg til verdier jeg ikke liker. Søppel!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Det er ikke sikkert det er så vondt ment. Noen ganger blir man oppgitt over selv de beste venner. Nesten alle har noen dårlige egenskaper. Prøv å snakke med henne. Fortell at du er såret og tilgi henne. Det tror jeg du vil tjene på i det lange løp. Anonymous poster hash: 35d03...b79 Vondt ment var det. Og det kan jeg skrive under på. Hun viser seg å være den slags type person rett og slett. Det er så utrolig mange ting hun har sagt, ledd av og latterliggjort. Og ikke minst, ha jugd meg rett oppi trynet himla mange ganger. Er veldig glad jeg er kvitt dette mennesket, men det gjør jo alikevel vondt. Fordi jeg savner henne. Merkelig, men savner jo de morsomme stundene. Fortrolige pratene ( trodde jeg ) osv. Det kjennes nesten ut som et brudd, fordi vi var ( igjen, trodde jeg ) veldig nære. Anonymous poster hash: c98c7...ad5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Ja, det er vondt. Stor klem til deg Sånne mennesker fortjener ingen venner i det hele tatt. Så kan de slarve drit om seg selv. Anonymous poster hash: 754d0...f84 Takk skal du ha <3 Anonymous poster hash: c98c7...ad5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Det er utrolig vondt å oppdage at folk man trodde var ens beste venn i virkeligheten er alt annet. Har nettop funnet ut at hun jeg trodde var min beste vennine har sittet i månedsvis å snakket dritt om meg og ledd av meg bak ryggen min. Anonymous poster hash: c98c7...ad5 Uff, det skjønner jeg at gjør vondt. Mager trøst for deg, men jeg tror ikke det kan være så mange av den typen. Klem til deg.. Anonymous poster hash: 0010f...7f8 Takk skal du ha, jeg trengte den :-) Anonymous poster hash: c98c7...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå