Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror datteren min har fått barnemark. Hun holdt plutselig en hvit liten mark (?) på fingeren. "Mamma, hva er dette som beveger seg??" Den kom fra rompa visst nok.

Jeg så ingen bevegelse, eller flere mark for den saks skyld. Hun har ikke klaget over kløe, og sovnet med en gang. Håper det er noe annet merkverdig noe.

Jeg sa hun måtte si fra neste gang hun bæsjet, så får jeg sjekke igjen i morgen. Men, hvis hun har barnemark, kan hun gå på skolen i morgen da? Vi får ikke startet behandlingen før etter arbeidstid i morgen.

Off, æsj, fysj :(

Anonymous poster hash: 7424f...262
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du kan ikke sende hun på skolen i morgen. Dere må starte behandling først, det er svært smittsomt.

Anonymous poster hash: 261fd...dcc

Skrevet

Uffda.. Hvis det allerede er mark. Har hun vel vært smittsom i mange uker. Blir så usikker på om det er det også. Må vel gå og se etter en gang til nå :o

Anonymous poster hash: 7424f...262
Skrevet

Må være bedre å ta barnet til legen i morgen og få en kur. Å utsette det en dag til er bare sløvhet. Barnemark kan klø noe infernalsk, godt å få startet kuren så fort som fy.

God bedring til jenta di.

Skrevet

Trenger ikke dra til lege, kur får du på apoteket reseptfritt... og du ser om det er mark. Hele familien må behandles. Og du kan sende henne på skolen så fort hun har startet på kuren, det er ingen grunn til å bli hjemme. Skift sengetøy og vær nøye med håndvask.

Skrevet

hei, dersom beskrivelsen stemmer, er det ikke barnemark, men en annen mark. barnemark er så små at du knapt kan se dem. dette høres vesentlig eklere ut. samme middelet som til barnemark brukes til alle typer orm.

Anonymous poster hash: 06759...94b
Skrevet

hei, dersom beskrivelsen stemmer, er det ikke barnemark, men en annen mark. barnemark er så små at du knapt kan se dem. dette høres vesentlig eklere ut. samme middelet som til barnemark brukes til alle typer orm.

Anonymous poster hash: 06759...94b

Man ser da helt fint barnemark... 0,5-1 cm som kravler er ganske synlig altså!

Kjøp Vermox til hele familien og vask alt. Det går over. Ta by kur om en uke :)

Anonymous poster hash: f1c66...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...