Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hva tenker du? Anonymous poster hash: 6adf6...9dd
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 For meg er det en jeg kan dele så og si alt med. Vi kjenner hverandres sterke og svake sider. En som jeg føler jeg kan være meg selv sammen med på godt og vondt uten å føle meg dømt. En jeg klikker kjempegodt sammen med pågrunn av god kjemi. Vi forstår hverandre på alle områder. Disse tingene tilsammen er på en måte det jeg vik kalle en soulmate. Anonymous poster hash: 1533c...f12
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 ..selvsagt er det ikke bestandig perfekt. Sjelevenner kan være uenige og alt det der, men man er så trygg på vedkommende at man tør å vise sine dårlige sider som sagt og si ifra om det som er negativt. Anonymous poster hash: 1533c...f12
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Når du er sammen med din soulmate opplever du å møte den personen på så mange plan at man bare ikke klarer å forklare det. Man kan være helt seg selv, og man ser forbi ytre ting som utseende, status, penger osv. Også har man en intens følelse av å være i nuet med personen det gjelder. Man føler man så godt som smelter sammen, og har en følelse av å være ett. Glede, åpenhet, lykke. Sånn opplever jeg det med han jeg mener er min sjelevenn Anonymous poster hash: 29b47...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå