Gå til innhold

Erfaring med Vitex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du raskt gravid?

Anonymous poster hash: e79da...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid etter nesten 4 mnd bruk.

Hadde uregelmessig/kort syklus, med kort lutealfase. Etter at jeg begynte på Vitex(kombinert med stor dose B6/Pyridoksin) ble syklusen gradvis bedre og normal måneden før jeg ble gravid.

Anonymous poster hash: acab4...e9a
Skrevet

Jeg ble gravid med dong quai med en gang, men mistet uke 4+3. Tok vitex i 3 mnd igjen hver dag og så prøvde med dong quai igjen og ble gravid med en gang! Er nå gravid i uke 29 med termin 28 april 2014 :)

Jeg målte min basale kroppstemperatur hver morgen i flere måneder og fant ut at min luteafase var for kort. Vitex forlenget denne :) Tok også B6/Pyridoksin

Med en gang jeg ble gravid startet jeg med fructus femina, også kjent som babyklister. Denne forbedrer visst blodtilførsel til livmoren og fosteret.

Skrevet

Flere?

Skrevet

Gratulerer med graviditet :-)

Tror du det var pga Vitex bruk du mistet?

Skrevet

Gratulerer med graviditet :-)

Tror du det var pga Vitex bruk du mistet?

Tror jeg mistet pga at fosteret ikke utviklet seg riktig eller at spiren ikke satt helt fast før mensen kom. Tror ikke dette hadde noe med vitex å gjøre. Tror heller at vitex hjalp meg til å bli gravid andre gang da den normaliserte mine hormoner og fikk alt i balanse igjen. Og så hjalp dong quai meg med å stimulere eggløsningen. 

Lykke til med prøvingen, sender masse babystøv!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...