Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Ble du raskt gravid? Anonymous poster hash: e79da...f4a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Ble gravid etter nesten 4 mnd bruk. Hadde uregelmessig/kort syklus, med kort lutealfase. Etter at jeg begynte på Vitex(kombinert med stor dose B6/Pyridoksin) ble syklusen gradvis bedre og normal måneden før jeg ble gravid. Anonymous poster hash: acab4...e9a
Vera831 Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Jeg ble gravid med dong quai med en gang, men mistet uke 4+3. Tok vitex i 3 mnd igjen hver dag og så prøvde med dong quai igjen og ble gravid med en gang! Er nå gravid i uke 29 med termin 28 april 2014 Jeg målte min basale kroppstemperatur hver morgen i flere måneder og fant ut at min luteafase var for kort. Vitex forlenget denne Tok også B6/Pyridoksin Med en gang jeg ble gravid startet jeg med fructus femina, også kjent som babyklister. Denne forbedrer visst blodtilførsel til livmoren og fosteret.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Flere? Anonymous poster hash: e79da...f4a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Gratulerer med graviditet :-) Tror du det var pga Vitex bruk du mistet? Anonymous poster hash: e79da...f4a
Vera831 Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer med graviditet :-) Tror du det var pga Vitex bruk du mistet? Anonymous poster hash: e79da...f4a Tror jeg mistet pga at fosteret ikke utviklet seg riktig eller at spiren ikke satt helt fast før mensen kom. Tror ikke dette hadde noe med vitex å gjøre. Tror heller at vitex hjalp meg til å bli gravid andre gang da den normaliserte mine hormoner og fikk alt i balanse igjen. Og så hjalp dong quai meg med å stimulere eggløsningen. Lykke til med prøvingen, sender masse babystøv!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå