MammantilNurket Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har hatt vondt i ørene i hele dag. Er i fin form, har ikke vondt i halsen/forkjølelse og har heller ikke feber. Jeg har ikke vært i basseng e.l. og tror ikke at jeg har blitt kald på hodet osv. Er det mulig å få "øreverk" og ellers være i fin form? Jeg har brukt litt nesedråper i ettermiddag uten særlig effekt og vurderer nå å ta en Ibux eller en Paracet - er ikke veldig glad i å ta tabletter. O kloke DiB-damer ... har dere råd tid meg? En huskur? Kjerringråd? Sympati?? (Jeg har ikke løk i huset - ellers kunne jeg kanskje ha laget et omslag e.l.??)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har hatt vondt i ørene i hele dag. Er i fin form, har ikke vondt i halsen/forkjølelse og har heller ikke feber. Jeg har ikke vært i basseng e.l. og tror ikke at jeg har blitt kald på hodet osv. Er det mulig å få "øreverk" og ellers være i fin form? Jeg har brukt litt nesedråper i ettermiddag uten særlig effekt og vurderer nå å ta en Ibux eller en Paracet - er ikke veldig glad i å ta tabletter. O kloke DiB-damer ... har dere råd tid meg? En huskur? Kjerringråd? Sympati?? (Jeg har ikke løk i huset - ellers kunne jeg kanskje ha laget et omslag e.l.??) PÅ barn med øreverk, så er den beste smertelindringen en kombinasjon av paracet og ibux, så hvis du har dette i hus , så ville jeg prøvd dette. 1 paracet og 1 ibux. Jeg har selv øreverk, uten å være syk på andre måter, det går så mye rart i disse dager..og jeg bruker denne kombinasjonen på meg selv, og det fungerer helt utmerket Anonymous poster hash: b7940...57f
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har hatt vondt i ørene i hele dag. Er i fin form, har ikke vondt i halsen/forkjølelse og har heller ikke feber. Jeg har ikke vært i basseng e.l. og tror ikke at jeg har blitt kald på hodet osv. Er det mulig å få "øreverk" og ellers være i fin form? Jeg har brukt litt nesedråper i ettermiddag uten særlig effekt og vurderer nå å ta en Ibux eller en Paracet - er ikke veldig glad i å ta tabletter. O kloke DiB-damer ... har dere råd tid meg? En huskur? Kjerringråd? Sympati?? (Jeg har ikke løk i huset - ellers kunne jeg kanskje ha laget et omslag e.l.??) PÅ barn med øreverk, så er den beste smertelindringen en kombinasjon av paracet og ibux, så hvis du har dette i hus , så ville jeg prøvd dette. 1 paracet og 1 ibux.Jeg har selv øreverk, uten å være syk på andre måter, det går så mye rart i disse dager..og jeg bruker denne kombinasjonen på meg selv, og det fungerer helt utmerket Anonymous poster hash: b7940...57f Takk for svar Har ikke hatt vondt i ørene siden jeg var liten pike og da i forbindelse med forkjølelse.
SnekkerPelle Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Mitt beste tips: drypp ørene med lunken olivenolje og tett igjen med bomull og medisintape (før du legger deg) Funker hver gang på mine to små. (Det enkleste er å bruke et sugerør) Endret 6. februar 2014 av SnekkerPelle
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Mitt beste tips er å gå til legen dersom det ikke går over. Jeg havnet på sykehuset etter å ha gått lenge ubehandlet. Anonymous poster hash: 60125...1f0
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2014 Tusen takk for tips. Om det ikke gir seg blir det besøk hos Dr.FeelGood på mandag. Skal teste ut olivenolje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå