Gå til innhold

Vondt i ørene :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i ørene i hele dag. Er i fin form, har ikke vondt i halsen/forkjølelse og har heller ikke feber.

Jeg har ikke vært i basseng e.l. og tror ikke at jeg har blitt kald på hodet osv.

Er det mulig å få "øreverk" og ellers være i fin form? Jeg har brukt litt nesedråper i ettermiddag uten særlig effekt og vurderer nå å ta en Ibux eller en Paracet - er ikke veldig glad i å ta tabletter.

O kloke DiB-damer ... har dere råd tid meg? En huskur? Kjerringråd? Sympati??

(Jeg har ikke løk i huset - ellers kunne jeg kanskje ha laget et omslag e.l.??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt vondt i ørene i hele dag. Er i fin form, har ikke vondt i halsen/forkjølelse og har heller ikke feber.

Jeg har ikke vært i basseng e.l. og tror ikke at jeg har blitt kald på hodet osv.

Er det mulig å få "øreverk" og ellers være i fin form? Jeg har brukt litt nesedråper i ettermiddag uten særlig effekt og vurderer nå å ta en Ibux eller en Paracet - er ikke veldig glad i å ta tabletter.

PÅ barn med øreverk, så er den beste smertelindringen en kombinasjon av paracet og ibux, så hvis du har dette i hus , så ville jeg prøvd dette. 1 paracet og 1 ibux.

Jeg har selv øreverk, uten å være syk på andre måter, det går så mye rart i disse dager..og jeg bruker denne kombinasjonen på meg selv, og det fungerer helt utmerket :)

Anonymous poster hash: b7940...57f

Skrevet

PÅ barn med øreverk, så er den beste smertelindringen en kombinasjon av paracet og ibux, så hvis du har dette i hus , så ville jeg prøvd dette. 1 paracet og 1 ibux.

Jeg har selv øreverk, uten å være syk på andre måter, det går så mye rart i disse dager..og jeg bruker denne kombinasjonen på meg selv, og det fungerer helt utmerket :)

Anonymous poster hash: b7940...57f

Takk for svar :) Har ikke hatt vondt i ørene siden jeg var liten pike og da i forbindelse med forkjølelse.
Skrevet (endret)

Mitt beste tips: drypp ørene med lunken olivenolje og tett igjen med bomull og medisintape (før du legger deg)

Funker hver gang på mine to små.

(Det enkleste er å bruke et sugerør)

Endret av SnekkerPelle
Skrevet

Mitt beste tips er å gå til legen dersom det ikke går over. Jeg havnet på sykehuset etter å ha gått lenge ubehandlet.

Anonymous poster hash: 60125...1f0
Skrevet

Tusen takk for tips. Om det ikke gir seg blir det besøk hos Dr.FeelGood på mandag. Skal teste ut olivenolje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...