Gå til innhold

en 5 åring sa i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha det bra bitch!

Ble helt satt ut jeg...kjenner han ikke..en gutt i bhg.. jeg svarte tilbake Unnskyld meg men hva sa du?! Jeg sa ha det bra, svarte han...så sa jeg at jeg hørte hva han sa og at det ikke var særlig pent sagt...

da jeg hadde gått noen meter hørte jeg han si det igjen...sakte..."b i a t c h"..

FEM ÅR!!!!

Anonymous poster hash: f8157...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff...! Hadde blitt så provosert! Muligens sagt noe til foreldrene..

Anonymous poster hash: fc619...ec1

Skrevet

Han hadde bare lært et nytt ord. Det er ikke være enn når de sier "Ha det på badet din gamle sjokolade"

Anonymous poster hash: eb5d9...7a7

Skrevet

Jeg er også sjokkert over hva mange av de små sier. Kjørte forbi en 3.klassing på vei hjem en dag og hører i forbifarten. "Fuck you bitch!! Fuck you bitch!!" jeg var rett ved innkjørselen til huset så jeg bråstoppet der, rev opp døren og spurte han hva han sa. Det var en rimelig spak gutt som tydeligvis trodde bilen var lydisolert som fikk det travelt med å komme seg hjem.

Anonymous poster hash: 90164...070

Skrevet

Oj, det var litt spesielt, ja... Men han skjønner vel ikke hva ordet innebærer, bare prøver seg ut med ord han synes hlres tøffe/skumle ut.

For øvrig kom vår 4-åring hjem fra barnehagen i dag og sang "Det er møkkamann som er ute, på leit etter kjerringa si..." Haha, de har visst spilt den i barnehagen, han har i hvert fall ikke lært den fra oss! ;)

Anonymous poster hash: ddf60...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...