Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Og dere ikke er fornøyd med maten, klager dere da? Anonymous poster hash: bcc24...296
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Ikke på små steder som en liten pizzarestaurant eller noe sånt,for da er jeg redd for hva de kan finne på å gjøre med maten. Så ett program om nettopp det,der de filmet med skjult camera å viste hva de gjorde med maten til de som klaget :S Men på kjeder som Mc Donalds,Egon,Dolly osv,så har jeg null problem med å klage! Klaget en gang på Mc Donalds fordi hamburgen ikke var skikkelig stekt inni. De beklaget veldig å fikk en ny gratis Anonymous poster hash: 481fd...6bb
Siamese Hellhound Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Ja, hvis det er noe åpenbart galt med maten, ville jeg ha sagt ifra. Men etter å ha jobbet mange år i butikk, vet jeg hvor lurt det er å si ifra på en skikkelig måte. Man får mye bedre service da. De fleste er jo interessert i å ha fornøyde kunder (men så klart - noen bryr seg ikke i det hele tatt, verken om maten de serverer eller om kundene...).
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Om maten bare ikke smaker så godt som ønskelig sier jeg ingenting til betjeningen, men sansynlig vis til venner og så dropper jeg å dra dit igjen med det første. Om det er noe direkte feil, som at maten er brent eller ikke stekt sier jeg fra. Anonymous poster hash: 1278d...022
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg sier i fra dersom noe ikke er som det skal - jeg er alltid hyggelig, da
Light of my life Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Kommer vel litt an på humøret mitt og alvorlighetsgraden av hva som er galt, men ja; jeg er ikke redd for å si ifra. Alltid på en pen måte da
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Ja, senest i dag. Spiste middag ute i dag og kjøtt kakene jeg bestilte var kalde inni, fikk nye kjøttkaker og de var også kalde så da fikk jeg pengene tilbake.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Jeg sier ifra, men alltid på en hyggelig måte. Men er sannelig ikke alltid man blir møtt med høflighet tilbake.. Finnes dyre spisesteder i Bergen hvor jeg ikke kommer til å sette mine bein, ei heller anbefale videre,etter ublidt møte med servitører.. Anonymous poster hash: b919c...c8c
Håper<3 Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Nei, hvis det bare er en liten feil med bestillingen så la jeg det gå. Hvis det derimot er en mer alvorlig feil som rå kylling, man får noe man er allergisk mot osv. så gir jeg selvsagt alltid beskjed.Har opplevd tidligere at enkelte servitører ikke godtar sine egne feil så jeg gidder rett og slett ikke gi beskjed når det ikke er ting som muligens er farlig.
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Sa fra på egon ein gong (venta urimelig lenge og maten var lunken), fekk gåvekort på lunsj som kompensasjon.
me_87 Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv.
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell..
me_87 Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell.. Det var en hamburger som ikke var skikkelig steikt å det syns jeg er alvorlig. At biffen er litt for tørr er ikke krise for meg hvertfall,selv om den selvsagt er bedre når den er litt saftigere.
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell.. Det var en hamburger som ikke var skikkelig steikt å det syns jeg er alvorlig.At biffen er litt for tørr er ikke krise for meg hvertfall,selv om den selvsagt er bedre når den er litt saftigere. Om det ikkje var ferskkverna hamburger kan eg vere einig, men medium stekt hamburger er veldig godt når den er skikkelig. Men ville nesten heller ete tvilsom burger enn skosåle (som biff blir det øyeblikket den er gjennomstekt). Betalar eg for maten skal den vere av akseptabel standard. Men det er sjølvsagt at ein seier frå på ein skikkelig måte.
me_87 Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell..Det var en hamburger som ikke var skikkelig steikt å det syns jeg er alvorlig.At biffen er litt for tørr er ikke krise for meg hvertfall,selv om den selvsagt er bedre når den er litt saftigere. Om det ikkje var ferskkverna hamburger kan eg vere einig, men medium stekt hamburger er veldig godt når den er skikkelig. Men ville nesten heller ete tvilsom burger enn skosåle (som biff blir det øyeblikket den er gjennomstekt). Betalar eg for maten skal den vere av akseptabel standard. Men det er sjølvsagt at ein seier frå på ein skikkelig måte. Kjøttet i burgen var rød inni så da nektet hverfall jeg å spise den,å fikk selvsagt ny. Det jeg reagerte på er at når eksen min plaget på at kjøttet var tørr så beklaget de det bare,ikke redusert pris eller noe som helst. Dette var på Egon.
mylittlecat Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell.. Jeg mener motsatt Jeg hadde ikke spist en understekt biff.
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell..Det var en hamburger som ikke var skikkelig steikt å det syns jeg er alvorlig.At biffen er litt for tørr er ikke krise for meg hvertfall,selv om den selvsagt er bedre når den er litt saftigere. Om det ikkje var ferskkverna hamburger kan eg vere einig, men medium stekt hamburger er veldig godt når den er skikkelig. Men ville nesten heller ete tvilsom burger enn skosåle (som biff blir det øyeblikket den er gjennomstekt). Betalar eg for maten skal den vere av akseptabel standard. Men det er sjølvsagt at ein seier frå på ein skikkelig måte. Kjøttet i burgen var rød inni så da nektet hverfall jeg å spise den,å fikk selvsagt ny.Det jeg reagerte på er at når eksen min plaget på at kjøttet var tørr så beklaget de det bare,ikke redusert pris eller noe som helst. Dette var på Egon. At dei ikkje tek til seg kritikk ville fått meg til å boikotte restauranten. Og egon er definitivt ikkje staden for raud burger..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell.. Jeg mener motsatt Jeg hadde ikke spist en understekt biff. Helt enig! Hadde jeg sett blod så hadde jeg ikke rørt den en gang! Syns det er skikkelig ekkelt når den er blodig,så da hadde jeg GARANTERT klaget! Anonymous poster hash: 481fd...6bb
me_87 Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell..Det var en hamburger som ikke var skikkelig steikt å det syns jeg er alvorlig.At biffen er litt for tørr er ikke krise for meg hvertfall,selv om den selvsagt er bedre når den er litt saftigere. Om det ikkje var ferskkverna hamburger kan eg vere einig, men medium stekt hamburger er veldig godt når den er skikkelig. Men ville nesten heller ete tvilsom burger enn skosåle (som biff blir det øyeblikket den er gjennomstekt). Betalar eg for maten skal den vere av akseptabel standard. Men det er sjølvsagt at ein seier frå på ein skikkelig måte. Kjøttet i burgen var rød inni så da nektet hverfall jeg å spise den,å fikk selvsagt ny.Det jeg reagerte på er at når eksen min plaget på at kjøttet var tørr så beklaget de det bare,ikke redusert pris eller noe som helst. Dette var på Egon. At dei ikkje tek til seg kritikk ville fått meg til å boikotte restauranten. Og egon er definitivt ikkje staden for raud burger.. Burgeren var kjøpt på Burger king. Men trodde Egon var såpass stor kjede at de tok kritikk når folk klager på tørr biff,men tydligvis ikke.
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2014 #21 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gjør det ikke med mindre det er noe alvorlig som at kjøttet ikke er gjennomstekt å sånt. Men eksen min sa rett ut at han ikke var fornøyd med maten pga indrefilen var litt tørr. Noe sånt hadde jeg aldri klaget på selv om jeg har tenkt det samme selv. Vil meine at tørrstekt biff er alvorlig og understekt er ein bagatell..Det var en hamburger som ikke var skikkelig steikt å det syns jeg er alvorlig.At biffen er litt for tørr er ikke krise for meg hvertfall,selv om den selvsagt er bedre når den er litt saftigere. Om det ikkje var ferskkverna hamburger kan eg vere einig, men medium stekt hamburger er veldig godt når den er skikkelig. Men ville nesten heller ete tvilsom burger enn skosåle (som biff blir det øyeblikket den er gjennomstekt). Betalar eg for maten skal den vere av akseptabel standard. Men det er sjølvsagt at ein seier frå på ein skikkelig måte. Kjøttet i burgen var rød inni så da nektet hverfall jeg å spise den,å fikk selvsagt ny.Det jeg reagerte på er at når eksen min plaget på at kjøttet var tørr så beklaget de det bare,ikke redusert pris eller noe som helst. Dette var på Egon. At dei ikkje tek til seg kritikk ville fått meg til å boikotte restauranten. Og egon er definitivt ikkje staden for raud burger.. Burgeren var kjøpt på Burger king.Men trodde Egon var såpass stor kjede at de tok kritikk når folk klager på tørr biff,men tydligvis ikke. Sikkert avhengig av restauranten, det er vel franchise? Eg klagde som sagt der pga lang ventetid og lunken mat. Vart tilbudt ny mat, då eg ikkje hadde tid til det fekk eg gåvekort på lunsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå