Gå til innhold

Dere som bor i "tørkerammede" deler av Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere det på huden?

Jeg har begynt å klø konstant på kroppen etter jul.. her har ikke vært regn på månedsvis og vi er vant med veldig mye regn.

Begynner å lure på om klimaet tørker ut huden min ekstra?

Har tørr hud fra før, men aldri klødd på dette viset. Går over når jeg smører med krem, men etter en dag eller to er det pån igjen.

Anonymous poster hash: cd5b5...b6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt nedbør siden 2.juledag, men merker ikke noe på kroppen

Anonymous poster hash: 3429f...221
Skrevet

Ok, godt å høre at det er fler. Så trenger jeg ikke bekymre meg for hudsykdom.

Da skal jeg få målt luftfuktigheten og eventuelt kjøpe en luftfukter.

Anonymous poster hash: 81cb8...610
Skrevet

Må vel legge til at huda er ødelagt kvar vinter. Kulde kombinert med tørr inneluft grunna oppvarming er ikkje det kroppen min likar best.

Skrevet

Har merket det litt på leppene denne vinteren. Ellers merker jeg ikke noe.

Anonymous poster hash: 2335f...aa5

Skrevet

Jeg er mer tørr i huden enn jeg noen gang før har vært.

Anonymous poster hash: f7021...691

Skrevet

Både barna og jeg er veldig tørre i huden, smører oss inn i kremer og bruker olje etter dusj/bad. jeg sprekker opp på fingre og knoker. Æsj....

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle si at jeg ønsker regn ;)

Takk for svar alle sammen.

HI

Anonymous poster hash: 81cb8...610
Skrevet

Sliter med huden hver vinter, men ekstra ille i år både på meg og barna. Får sår i ansiktet nå :/ Blir dyrt med alle disse hudkremtubene som må kjøpes inn. De brukes jo opp med engang!

Anonymous poster hash: b66c4...a77
Skrevet

Aldri ønsket regn så mye som nå...

Anonymous poster hash: 31e0c...a49

Skrevet

Sliter forresten også med veldig tørre øyne. Føler meg konstant trett og synet er blitt litt grått og tåkete til tider... Dumme tørketid!

Anonymous poster hash: b66c4...a77
Skrevet

Jeg ønsker meg snø! Deilig våt snø som laver ned og som barna kan leke i.

Skrevet

Ah, er det derfor jeg klør så fælt, lurte litt på det der...

Har også tørr og sprukken hud på hender og lepper. Ble helt overrasket, for det har jeg ikke hatt etter at jeg flyttet fra Finnmark for flere år siden.

Anonymous poster hash: 0f33c...732
Skrevet

Jeg ønsker meg snø! Deilig våt snø som laver ned og som barna kan leke i.

Du kan få all min. Her har det snødd sammenhengende i tre uker, men den siste har det kommet mye sludd og regn også. Har ikke sett blå himmel på evigheter.

Anonymous poster hash: 53ca8...778

Skrevet

Jepp, særlig leppene, litt bedre nå som det er mildvær, men må smøre morgen og kveld og det går med krukke etter krukke med carmex....

Skrevet

Jo, jeg merker det på huden, det "snør " tørr hud av beina mine, og jeg smører meg hver dag. Har aldri vært plaget med tørr hud, så skjønte ingenting, så kanskje det er tørken og vinden som er årsaken :)

Anonymous poster hash: 999cd...d44
Skrevet

Må vel legge til at huda er ødelagt kvar vinter. Kulde kombinert med tørr inneluft grunna oppvarming er ikkje det kroppen min likar best.

Samme her, hver eneste vinter.

Skrevet

Ikke merket noen forskjell, har alltid tørr hud og statisk hår om vinteren. Ikke noe værre i år. Synes forøvrig vinteren i år er helt perfekt, kan gå på føttene hvor man vil og vil vi gå på ski kjører vi bare 20 min så er vi på fjellet. Men kunne sikkert regne litt nå da så vi får lov å tenne bål igjen;)

Anonymous poster hash: 40f06...16c
Skrevet

Tør hud ja.

Ønsker snø, vil ut å ake, var på sykkeltur sammen med gutten i går, syklet til ett vann, og skøytet der.

Anonymous poster hash: 7caf9...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...