SnekkerPelle Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 http://www.nd.no/2014/02/en-horekunde-star-frem-jeg-ser-ikke-pa-dem-som-folk/
Serepta Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Hadde vært skikkelig stolt om det der var pappaen min gitt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Tipper at kona og barna hans er stolt Anonymous poster hash: a6f5e...8e9
Magia Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 På en merkelig måte syns jeg det er tøft å stå fram med det her. Gi horekunder et fullstendig usympatisk, mannssjåvinistisk ansikt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Han har forsåvidt noen poeng da (om enn særdeles få og ytret på en usannsynlig usympatisk måte), og det kan godt være han ellers er en "likandes kar", men menneskesynet og kvinnesynet hans fremstår fremdeles som forkvaklet og forkastelig. Det blir ikke bedre av at han er far til to (deriblant en jente, tragisk nok).
ærlig talt Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 La meg leve i min naive boble om at folk ikke så dumme! Herregud for en mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå