Serepta Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 http://www.nordlys.no/nyheter/article7153338.ece
Vinterlilje Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 I utgangspunket litt morsomt, men ikke akkurat i dag. Man kan vise litt respekt for et folk som har blitt utsatt for både overgrep og assimilering. Man trenger ikke dyrke det, men respekt på dagen deres er ikke for mye forlangt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Skjønte den faktisk ikke jeg..? Anonymous poster hash: 41cce...ffd
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 hehe, jeg beklager, men jeg ser ikke problemet i det.... kan heller fokusere på at de fleste elsker lapper, det er supergodt Anonymous poster hash: cbe3f...4ed
☆☆☆ Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Eg reagerte ikkje negativt på dette, men det kan ikkje vere fasiten på korleis folk som faktisk blir ramma av spøken skal reagere. At ein og anna humørlaus tulling blir såra må ein rekne med, men om det er slik at også normale, oppegåande samar finn dette uakseptabelt synes eg ei unnskuldning er på sin plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå