Gå til innhold

Sier deres foreldre at de er glade i dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kanskje hørt d 2-3x i løpet av 31 år. Vet jo at de er glade i meg men har som sagt nesten ikke fått hørt det.

Sendte pappa melding i dag men gratulerer med dagen og glad i deg. Fikk bare takk tilbake. Blir litt småtrist kjenner jeg:/ kunne han ikke skrevet glad i deg også tilbake?

Var vel en annen tid før hvor de ikke uttrykte følelsene sine. Samboer har heller ikke fått hørt det.

Vi sier det ihvertfall til barna våre flere ganger om dagen:) og blir helt varm om hjertet når 3 åringen sier det tilbake.

Anonymous poster hash: 4857a...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikkje hugse det har blitt sagt nokon sinne.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fikk det på melding av min lite tilstedeværende far etter at han dreit seg loddrett ut i sommer. Utover det, aldri

Gjest 5 andre
Skrevet

Nei, de verken sier det eller viser det... Familieidyll :-p 

Skrevet

mamma sier det ofte å viser det ofte.

Pappa sa det nesten bare etter han hadde slått oss som en del av oppdragelsen,da sa han at han måtte gjøre det nettopp fordi at han var så glad i meg :S

Anonymous poster hash: 1d364...1f9
Skrevet

Ja mine foreldre sier det. Særlig når noen er syke, det skjer noe spesielt etc. De er utrolig gode og snille :)

Skrevet

Skriver det på bursdagskort feks

Anonymous poster hash: 0097f...bd2
Skrevet

Mamma sier det hver kveld når ho sender natta melding:) skjer ellers å.

Skrevet (endret)

De viser det, men sier det aldri. Jeg har også skrevet gratulasjonsmelding med glad i deg på slutten, uten å få annet enn takk med et smil tilbake. Og ja, det er faktisk litt kjedelig og leit.. Jeg tenkte at hvis det er vanskelig å si, så kan han/ de kanskje klare å skrive det. Men neida.. 

Endret av Mandala
Skrevet

Mamma sier det først innimellom da vi snakker på tlf eller ses, jeg sier det nok litt oftere til henne, og da svarer hun alltid "glad i deg også."

Pappa har jeg ikke kontakt med.

Anonymous poster hash: f9402...909

Skrevet

Nei, aldri. Men jeg skal si det til barna mine hver dag uansett hvor gamle de blir.

Anonymous poster hash: 46ab3...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...