Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Er i gran canaria og er mørk i håret. Vil bli lysere/blond. Er det skummelt å gjøre hos frisør i utlandet?redd det blir oransje. Anonymous poster hash: 149d9...82c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Nei, jeg har bodd på gc og gikk da til frisøren regelmessig. Ble alltid fornøyd jeg:-) De er akkurat like flinke som andre steder, også veldig mye billigere! Anonymous poster hash: 63fc2...b0c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Vær obs på at mange frisører i utlandet er vant med en annen hårtype, ikke fint, nordisk hår. Vet om en som fikk håret svidd av i Tyrkia da hun skulle bleke det. Anonymous poster hash: 75103...976
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Takk oi svidd av hår huff så skummelt. Anonymous poster hash: 149d9...82c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 De er kanskje flinkere der nede? Anonymous poster hash: 149d9...82c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Finn deg en frisør som ser profesjonell ut et turistområde. Klart de er vant til å klippe nordisk hår. Tenk på alle nordmennene som bor på gc (i patalavaca eller i arguineguin feks) og på alle turistene. Jeg har aldri fått svidd hår i spania altså. Det er seriøst ingenting å være redd for. Eneste gangen jeg har vært missfornøyd med klippen min der ned var da jeg gikk til ei svensk dame. Min erfaring med spanske frisører er kjempebra. De er nøye og veldig flinke. Bruker god tid på en klipp (kanskje litt for god tid noen ganger). Anonymous poster hash: 63fc2...b0c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Off topic, men jg sitter her og ler. Leste raskt over alle emnene, så kom jeg til denne... "Lysne håret i skjeden??" leste jeg. Hehe, stusset litt på den Anonymous poster hash: f2194...1e5
Siamese Hellhound Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Ja, vær obs på at de ofte er vant til sterkere og tykkere hår. Min mor fikk først helt sologult hår, og deretter hvitt da de skulle rette det opp. Og etterpå datt det av i store tuster... Dette var i Italia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå