Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Ble litt i tvil nå. Mannen og jeg har bestemt oss for å lære barna en lekse. De er 7 og 9 år. Krangler ikke mye men litt lengre bilturer ender som regel med krangel. Pratet om det mange ganger og de er enige i at det var dumt, men så braker det løs i bilen igjen på neste tur. Vi har lovet de tur til badeland på lørdag på en betingelse at de IKKE krangler hele denne uka og i bilen. Vi regner egentlig med det blir krangel i bilen på lørdag. Det er en times kjøring hver vei. Blir det krangel så kommer vi til å snu og reise hjem igjen. Ingen badeland tur. Vi har pratet masse om dette og begge har sagt høyt, hvis vi krangler blir det ikke badeland. Nå begynner jeg å kjenne litt på at dette kanskje er litt strengt. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 98342...23b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Nei, det synes jeg ikke. Dere har vært tydelige, og de er store nok til å skjønne en slik konsekvens uten problemer. Anonymous poster hash: 67556...9c2
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Nei det er absolutt ikke får strengt! De må lære at det får konsekvenser å oppføre seg sånn! Anonymous poster hash: a02d0...91c
me_87 Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde lett gjort det samme selv! De er som sagt så store at skjønner konsekvensen av det de gjør.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Dere kan absolutt ikke snu nå! De er store nok til å skjønne konsekvenser, da må dere gjennomføre.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Nei jeg kan jo ikke snu. Jeg er flink til å finne konsekvenser som kan gjennomføres. Dette er en skikkelig konsekvens. Jeg både håper og håper ikke det blir krangel i bilen. Det kommer til å bli grining. Men de MÅ lære seg å ikke krangle i bil. Mannen er fast bestemt så det blir bare å snu. :-) Anonymous poster hash: 98342...23b
jostine Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Dette er absolutt innafor! Det syns jeg var en genial plan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå