lille. Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har nettopp fått en sønn, far er ikke inn i bildet, da han ikke ønsker kontakt med sønnen. foreldrene hans har jeg aldri hilst på. Vil gjerne ringe de å fortelle at de har fått et nydelig barnebarn, men vet ikke hva de heter. Finnes det noen plass jeg kan finne ut hva foreldrene hans heter?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Først av alt: IKKE ring dem. Om de ikke vet om barnet så gi dem litt tid til å fordøye det hele før de kommer med respons. Ikke treng dem opp i et hjørne der de må responere med en gang. Det kan få et kjedelig utfall. Send et brev, med bilder. Så til spørsmålet ditt: Sjekk Facebook på etternavn og bosted. 1881 - etternavn og bosted, eventuelt bare etternavn. Google. Hør med venner og kjente. Anonymous poster hash: bd886...a30
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Dette har ikke du noe med, hold deg unna Anonymous poster hash: af495...8f7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Dette har ikke du noe med, hold deg unna Anonymous poster hash: af495...8f7 Selvfølgelig har hun det. Hun er mor til barnebarnet. #2 Anonymous poster hash: bd886...a30
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Dette har ikke du noe med, hold deg unna Anonymous poster hash: af495...8f7 Selvsagt har hun noe med det! De er tross alt blitt besteforeldre å det kan godt være at de er intressert i å delta i livet til barnebarnet! Stå på HI jeg hadde tenkt å gjøre det samme når jeg var i din situasjon. Jeg visste heller ikke hva de het men søkte opp alle med samme etternavn å sjekket alderen opp med skattelistene,å da hadde jeg bare ett fåtall på listen å ringe. Anonymous poster hash: c2b20...0c6
lille. Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2014 Dette har ikke du noe med, hold deg unna Anonymous poster hash: af495...8f7 De bør få vite at de har et barnebarn mener jeg, så kan de avgjøre selv om de vil ha kontakt eller ikke, ønsker at barnet skal få mulighet til å bli kjent med noen på fars side.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Søk opp alle som har samme etternavn som bf. Sil ut de som bor i samme fylke/kommune. Evt søk de opp på google for å se hvor gamle de er. Så ringer du de som er aktuelle og spør om de har en sønn som heter ****. Hvis de svarer ja, så beklager du at du kontakter dem på denne måten, men at de har et barnebarn hos deg. Og du vil gjerne de skal vite det. Så sier du at døren er alltid åpen hos deg og at de kan kontakte deg når som helst hvis de ønsker det. For all del, ikke si noe stygt om bf. Da låser døren seg. Men vær hyggelig og litt ydmyk. Når sjokket hos dem har lagt seg, vil de kontakte deg om de har ønske å delta i barnets liv. Hører du ikke noe, lar du det gå og går videre i livet med god samvittighet sammen med den lille prinsen din. Jeg har vært det selv. Ønsker deg lykke til <3 Anonymous poster hash: 825ed...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå