Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg skal være i permisjon til august. Får permisjonspenger utbetalt fra arb.giver og ikke fra nav. Jeg tenkte å ta ferien min etter at permisjonen er over, for å forlenge den på den måten. Men hvordan blir det da med feriepengene mine? Får jeg de når jeg pleier å få feriepenger? Og når jeg da tar ut ferieukene etter permisjon, må jeg jo få noe utbetalt? Har jo rett på de ukene mener jeg. Det letteste virker som å ta ut ferien i sommer når jeg får feriepenger, for å så fortsette med permen etterpå? Anonymous poster hash: fdc9e...e82
Monajenten Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg får også lønn fra jobben og ikke NAV. Jeg tar ut ferie etter permisjonen, som blir slutten av februar til midten av april. I denne perioden får jeg utbetalt vanlig permisjonspenger. På min jobb får vi feriepenger i mai så da kommer mine også.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Så spar feriepengene om du får dem før. Ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 37f7f...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå