Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 tok med seg blomsterbukettene som begravelsesagenten ga oss i hånda når vi gikk ut av kirken som de andre la inn i bårebilen, tror nå de må ha misforstått? Er vel ikke normalt og ta med seg blomster hjem om ikke de pårørende sier at man skal det? Eller er det noe jeg har gått glipp av i forhold til nye tradisjoner? Anonymous poster hash: 45131...c3c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Oi, dårlig oppdragelse! Anonymous poster hash: 53900...23b
HvittHus Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Nei det var veldig spesielt og de har nok misforstått hvordan bisettelser foregår.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Vil bare si at kun en av de er norsk så mulig hun som ikke er det trodde at buketten var en påskjønnelse?? Men bør jeg si noe til dem? Er vel ikke mitt problem når dette var i privat regi? Anonymous poster hash: 45131...c3c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Å hjelpes, så pinlig deres vegne! Så de ikke at andre la blomstene i bilen? Anonymous poster hash: 335d5...b2c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Joda jeg gikk til og med ganske langt fremme etter familie, venner og de aller nærmeste og la blomstene inn i bårebilen. Aner ikke hva de tenkte med! Men jeg tror nesten jeg lar være og si noe, de får vel finne det ut selv om ingen sa noe til dem. Anonymous poster hash: 45131...c3c
Gjest Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Oii.... de skjønte ikke hva de skulle gjøre? Huff!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har vært i flere begravelser der blomstene har blitt fraktet i privatbiler og så lakt på graven etterpå. Noen steder blir også blomstene gitt til sykehjem ol. Kansje de hadde fått beskjed om å ta dem med seg eller kansje de bare kjørte dem til graven. Jeg tror uansett ikke det gjorde den døde moe. Anonymous poster hash: 3c28a...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå