Gå til innhold

noen andre som synes Petter Northug er hot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et mega crush på den mannen altså.. Synes han er så innmari kjekk, men det er egentlig litt merkelig for han er jo ikke så veldig pen å se på egentlig.. Dessuten er han jo trønder og det er jo ikke et pluss... Tror det er den råheten han har i skisporet, i tillegg til en vanvittig veltrent og sexy kropp som gjør at jeg drømmer om han hver natt... Det er tanken på han i skidress som gjør at jeg gleder meg til OL hvertfall;-)    (Ja, jeg er godt gift og nærmere 40..)

Anonymous poster hash: 67742...5d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff nei

Anonymous poster hash: 635d6...ecc
Skrevet

No no no

Anonymous poster hash: 10b42...e5a

Skrevet

Alt annet en hot! Ser ut som en 12 år gammel gutt...

Skrevet

Det han måtte ha hatt av hothet drukner i selvgodhet. Ikke sjarmerende å være så høy på seg selv

Anonymous poster hash: e4557...949
Skrevet

Üsj nei.. synes han ligner på Rudolf Blodstrupmoen fra Flåklypa.... blæh

Skrevet

Joda, han er egentlig ganske snasen, men han ser ut som en Ivo Caprino-dukke :P 🙈🙊🙉

Men jeg har sansen for ham, jeg altså. Litt for kjepphøy for sitt eget beste, men en artig fyr ;)

Anonymous poster hash: 9a121...814

Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 34b96...c17

Skrevet

Den selvgodheten og alfa-han oppførselen hans appellerer definitivt til meg og ;)

Han er ikke bilde-perfekt-sexy akkurat, men han har noe HOT ved seg, og helt klart en veldig god grunn til å se OL :)

Anonymous poster hash: d1b1b...75e

Skrevet

Snasen kropp, men gompetryne. Og litt navlebeskuende, er inntrykket jeg får. Så det blir et NOT.

Anonymous poster hash: 627e8...ba9
Skrevet

Jeg synes arrogansen hans er morsom, men kjekk er han ikke i mine øyne. Han har bittelitt preg av down syndrom utseendemessig synes jeg. 

Anonymous poster hash: 5a238...b19
Skrevet

Rekker opp hånda, skulle tro det var jeg som hadde startet denne tråden

Anonymous poster hash: 51e52...0b4

Skrevet

Üsj nei.. synes han ligner på Rudolf Blodstrupmoen fra Flåklypa.... blæh

Det var akkurat det jeg hadde tenkt å skrive :-D

Skrevet

Må huke av "anonym-knappen" nå ;)

Hahahahahahaha artig for oss som kjenner han (eller rettere sagt "kjente") med sånne emner! Ler meg skakk! Han er faktisk en sjarmerende type med en fantastisk humor, og han er en jævel på å improvisere andre kjendiser! I følge meeeeeget sikre kilder er han visstnok meget utholdende i senga også ;)

Hahahaha, men for meg er han bare en toilling fra Mosvika og finnes ikke sexy ;) Ingen fra Mosvika er sexy ;)

Anonymous poster hash: 196f8...9b9

Skrevet

Not

Anonymous poster hash: 30921...0a3

Skrevet

Nei, finnes ikke kjekk i mine øyne, og arrogansen trekker heller ikke opp.

Skrevet

Ja!!!! Digger den fyren!:) han er ikke sånn bilde pen, men det bare er noe ved han . Sitter klistret til skjermen når det er ski, må følge med damen og, så mannen min ikke blir allt for sjalu:) haha

Anonymous poster hash: ad548...0d7

Skrevet

Han virker veldig arrogant ja, men det er nok bare et spill for galleriet. Han er nok annerledes i det virkelige liv, virker sånn i noen intervjuer og programmer han har vært med på.. Han virker hvertfall veldig sjarmerende ja, kunne definitivt sjarmert meg i senk:-) Og du andre anonyme her som sa om at han var utholdende i senga.. Har du prøvd selv?

HI

Anonymous poster hash: 67742...5d5

Skrevet

NEI!

Anonymous poster hash: 75cea...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...