Gå til innhold

Vinnerne av månedens bruker/innlegg for februar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg slet litt med å bestemme meg denne måneden, rett og slett, fordi de to brukerne jeg mener fortjener det mest er anonyme. Det er jo ok når det kommer til kriteriene for månedens innlegg, men ikke når det kommer til månedens bruker. Vanligvis. 

De beste innleggene er de beste innleggene. Og denne gangen var begge skrevet av anonyme. Da er det ikke noe annet å gjøre enn å bryte mine egne kriterier.

Månedens bruker: Anonym som har skrevet #32 i denne tråden.

Månedens innlegg: Anonym som har skrevet #6 i denne tråden

Gratulerer! :)

Hva får denne månedens vinnere?

Vinnerne får i hvert fall verdens reneste tenner og skinnende hvite smil :) Premien er nemlig elektriske supertannbørster fra Oral B, samt tannkrem fra samme produsent. Og det er ikke hvilken som helst tannbørste som kan bli din. Det er luksusmodellen Oral B 700. 

Black 7000 er en elektrisk tannbørste for dem som stiller høye krav til både personlig hygiene og stil. Det er nemlig heller ikke å forakte at børsten ser bra ut på badehyllen. Sort og krom med et display som blinker blått gir en litt ekstra luksusfølelse. Ulike funksjoner sørger for at munnhygienen er på topp: tungerengjøring, tannkjøttmassasje, samt dyprengjøring og polering. 

Det følger også med en SmartGuide for å oppnå en grundig og skånsom rengjøring. Displayet gir deg en nøyaktig oversikt over tid, børstesone og pussemodus. Det er derfor lett å velge riktig styrke og lengde. 

Black 7000 leveres med sort gummietui med kromdetaljer.

Oral-B Black-7000 er allerede tilgjengelig i butikk og har en veiledende utsalgspris på 2499 NOK.

20140206_Oral-B_Ill_540575a.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Litt sent ute, beklager det. Dere kan legge igjen tråder/innlegg for hele februar altså. Også dem som ble skrevet før jeg la ut tråden :) Har allerede fått en på pm: http://www.klikk.no/...#entry146092875 #6 i denne tråden er nominert. 

Skrevet

Denne har jeg venta på og her kommer det: Som månedens bruker vil jeg nominere Mammaen til ADHD-gutt

Hun er en bruker som sprer glede og hun byr på seg selv med sine morsomme hverdagshistorier. Hun er ikke alltid like pedagogisk korrekt, men hun er herlig menneskelig der hun viser frem alle sine sider. Hun er positiv, selv når andre slår henne rundt med negativitet, og hun lar seg ikke vippe av pinnen.

Jeg liker henne. Hun er en bruker jeg mener er et godt tilskudd på forumet :)

Skrevet

Denne har jeg venta på og her kommer det: Som månedens bruker vil jeg nominere Mammaen til ADHD-gutt

Hun er en bruker som sprer glede og hun byr på seg selv med sine morsomme hverdagshistorier. Hun er ikke alltid like pedagogisk korrekt, men hun er herlig menneskelig der hun viser frem alle sine sider. Hun er positiv, selv når andre slår henne rundt med negativitet, og hun lar seg ikke vippe av pinnen.

Takk skal du for denne! :)

Skrevet

Signerer denne:)

Anonymous poster hash: b15f3...391

Skrevet

Signerer denne:)Anonymous poster hash: b15f3...391

Jeg også :)

Anonymous poster hash: a04a8...1af

Gjest lillehi
Skrevet

Signerer denne VELDIG😃😃😃😃👍👍👍👍

Skrevet

Jeg vil nominere HI her til månedens innlegg:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144117926-dette-med-adhd-jeg-hadde-aldri-trodd/

Veldig informativt og tankevekkende innlegg, og et oppgjør med en del fordommer som dessverre fremdeles eksisterer mot denne diagnosen.

I tillegg vil jeg støtte nominasjonen av Mammaen til ADHD-gutt som månedens bruker, hovedsaklig fordi hun står imponerende støtt og forholder seg rolig og saklig til tross for at hun har måttet tåle utrolig mye kritikk og personangrep den siste tiden.

Anonymous poster hash: 31272...a0e
Skrevet (endret)

Jeg vil nominere dette til månedens innlegg:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144123866-sliter-med-angst-og-kronisk-smerte-og-går-for-tiden-hjemme-mannfolket-mener-at-det-er-naturlig-at-jeg-gjør-mest-hjemme/page-3

Edit: Ser at jeg ikke fikk til å linke direkte til innlegget. Jeg sikter til innlegg #48, skrevet av anonym bruker.

Endret av Superdolly
Skrevet

Jeg vil nominere dette til månedens innlegg:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144123866-sliter-med-angst-og-kronisk-smerte-og-går-for-tiden-hjemme-mannfolket-mener-at-det-er-naturlig-at-jeg-gjør-mest-hjemme/page-3

Edit: Ser at jeg ikke fikk til å linke direkte til innlegget. Jeg sikter til innlegg #48, skrevet av anonym bruker.

Det er jeg som har skrevet nr 48 - takk for nominasjonen.

Om det teller så synes jeg at nr 32 i tråden som ....and we will, Gulltopp og Lillebjørn, og Mamsen vil ha nr2! viser til, at hun som skrev det fortjener det langt mer enn meg :)

Det hun skrev er utrolig sterk lesning. Det er slikt som alle har godt av å lese for å få flere perspektiver i livet. At hun har måttet vokse opp slik hun beskriver er utrolig trist.

Og selv om hun i dag lever et godt liv med mann og barn, så er det sterkt å lese hvordan hun føler det.

Det er et innlegg som er aktuelt langt ut over abortdebatten - for det er foreldre som selv om de ikke angrer på at de ikke tok abort, likevel gir barn følelse av å være til bry, ikke være elsket, være uønsket.

Nr 32 i den tråden har minnet oss på at man som foreldre har et stort ansvar for å gjøre barna trygge på at de er elsket, trygge på seg selv, gi dem en følelse av å være verdt noe.

Derfor synes jeg at Nr 32 i den tråden er den som fortjener månedens innlegg mest av alt!

Det å dele noe så utrolig nært, sårt og viktig med oss andre, det gir mye - og det er nok krevende.

Så, Superdolly - jeg takker for nominasjonen, men synes nr 32 i andre innlegget fortjener det langt mer :)

Anonymous poster hash: 593b9...c31

Skrevet

Oi.. #32 som vant her.. Aldri sett for meg at det skulle hende, delte bare egen opplevelse og tanke rundt et tema som står sterkt for meg, enda det ikke er noe jeg "blander meg inn i" stort. Tusen takk for nomineringer :)

Anne Victoria: Er det jeg som kontakter dere, eller dere meg?

Anonymous poster hash: eeee7...40b
Skrevet

Oi.. #32 som vant her.. Aldri sett for meg at det skulle hende, delte bare egen opplevelse og tanke rundt et tema som står sterkt for meg, enda det ikke er noe jeg "blander meg inn i" stort. Tusen takk for nomineringer :)

Anne Victoria: Er det jeg som kontakter dere, eller dere meg?

Anonymous poster hash: eeee7...40b

:) Sender deg en pm nå snart! Må bare sjekke med Elin om nicket ditt først. 

Skrevet

..og her er #6.. som bifaller den andre vinnerens 'Oi..'! 

Tusen takk..! For både nominasjon og kåring.  :lillesky:

(Når en ellers talefør frøken ikke vet hva hun skal skrive fordi hun faktisk ble

rørt av dette, da vet man at ting fremdeles er skjørt.. ;) )

Gleder meg masse til å møte våren med gnistrende hvite tenner!
..en god grunn til å smile skikkelig bredt igjen.. 

Anonymous poster hash: 86148...7da
Skrevet

..og her er #6.. som bifaller den andre vinnerens 'Oi..'! 

Tusen takk..! For både nominasjon og kåring.  :lillesky:

(Når en ellers talefør frøken ikke vet hva hun skal skrive fordi hun faktisk ble

rørt av dette, da vet man at ting fremdeles er skjørt.. ;) )

Gleder meg masse til å møte våren med gnistrende hvite tenner!

..en god grunn til å smile skikkelig bredt igjen.. 

Anonymous poster hash: 86148...7da

Så herlig :D  Sender deg straks en melding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...