Gå til innhold

Urinveishelvete

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke mer å si? Heldigvis ikke ofte plaget, og det er jo fint, for det suger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au... Cosmopolitan på blå resept til deg!

Skrevet

Hjelper det? Litt merkelig at det kom etter kurs med jobben, for jeg hadde i alle fall rikelig med veskeinntak. (det er røykernes feil, jeg sto ute og frøs)

Skrevet

Hjelper det? Litt merkelig at det kom etter kurs med jobben, for jeg hadde i alle fall rikelig med veskeinntak. (det er røykernes feil, jeg sto ute og frøs)

Jeg pleier som regel å kjenne symptomene veldig tidlig (kløe), og bøtter da nedpå med sur drikke. Det hjelper, utvikler seg ikke til infeksjon da. Men selv om det har utviklet seg, så hjelper vel fremdeles rikelig med sur drikke? Og spesielt tranebærjuice skal jo være bra :)

He, he, nå kom jeg foresten på at min farmor stakkars tvinga i seg et glass rødvin hver kveld fordi legen hadde sagt i en bisetning at det var bra for blodprosenten hennes... Hun likte ikke vin...

Skrevet

Og du pulte ingen?

Skrevet (endret)

Og du pulte ingen?

Nei er du gal, festklær er for å se fin ut i, ikke for å ta av og på...(holdinn og pushup osv) Tror kanskje det var på tur før jeg dro, jeg er av dem som ikke får vondt før det er i hele ryggen og feberen er på tur inn. Men nå har jeg fått antibiotika og drikker appelsinjuice. Og er blitt inkontinent. Det er ikke noe å se fram til. 

Edit; det var heller ikke aktuelt med pulings, for det var lite tagbare menn. Og jeg har en mann som mer enn villig håndterer den biten, så hvorfor dra noen ny inn i det der. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Tranebærkapsler, tranebærjuice og appelsinjuice er kjekt mot uvi.

God bedring.

Skrevet

Ah, antibiotika ja. Da trekker jeg tilbake cosmo-resepten! Vil ikke forstyrre antibiotikan i jobben sin - Måtte den virke fort!

Skrevet

God bedring!

Skrevet

Uffda, god bedring og all sympati til deg. Eller, empati, blir det vel- når man ikke har opplevd det selv men likevel evne til å føle med andre? ;)

Jeg har nemlig vært så heldig å slippe unna- *bank i bordet*!

Pøøøøs på med tranebærjuice!

Skrevet

God bedring! Ingen egenerfaring jeg heller, men har observert det på avstand og har skjønt det er vondt.

Skrevet

Sist jeg hadde det overlevde jeg natten med å ta en spiseskje epleeddik for så å drikke en liter vann. Holdt på med dette sånn ca tre ganger igjennom natten for jeg satt jo på do allikevel.

Da klarte jeg faktisk å kjøre til legen dagen etter.

Jeg får det " kastet på meg". Fort og gærnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...