Gå til innhold

Hvem er dere aktive bitre brukere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er dere bitre? Har ikke livet delt ut de gode kortene til akkurat deg? Sitter du ofte igjen som svarteper? Hvorfor er du sur og sint på nett? Er det vanskelig å ta den plassen du ønsker i ditt virkelige liv? Bruker du forum for å få ut aggresjon og smålighet? Fortell gjerne litt om deg selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke du noe med! 

Anonymous poster hash: 51ce3...42d
Skrevet

Er det så mange bitre mennesker her da? Du trenger ikke være bitter selv om du er uenig med andre.

Anonymous poster hash: 5b2ad...4ef
Skrevet

Ja,absolutt. Enig og uenig blir noe annet. Mange her inne kommer med små stikk som svar til spørsmål som hverken er kontroversielle, dumme eller støtende. Det får meg til å sw for meg den lille grå musen som sitter stille bak kontorpulten og blir overrumplet med arbeidsoppgaver og smilende sier "ja" og "ok" og "neida, jeg kan godt gjøre det, jeg har nok av tid, jeg har ikke for mye å gjøre. Takk. Jada, jeg skal ga det ferdig i løpet av dagen". Samtidig fylles hun av sinne, alle tråkker på meg, åpner nettleseren, logger seg inn på forum.. og spyr ut galle.

Skrevet

Ja,absolutt. Enig og uenig blir noe annet. Mange her inne kommer med små stikk som svar til spørsmål som hverken er kontroversielle, dumme eller støtende. Det får meg til å sw for meg den lille grå musen som sitter stille bak kontorpulten og blir overrumplet med arbeidsoppgaver og smilende sier "ja" og "ok" og "neida, jeg kan godt gjøre det, jeg har nok av tid, jeg har ikke for mye å gjøre. Takk. Jada, jeg skal ga det ferdig i løpet av dagen". Samtidig fylles hun av sinne, alle tråkker på meg, åpner nettleseren, logger seg inn på forum.. og spyr ut galle.

Jeg tenker at du glemmer en viktig ting her: dette anonymforumet er felles for forumene 'ditt barn' og 'barn i magen'... Med andre ord er det en del svært hormonelle gravide som henger her inne. Trenger jeg si noe mer?

Anonymous poster hash: a85e3...c21

Skrevet

Det får meg til å sw for meg den lille grå musen som sitter stille bak kontorpulten og blir overrumplet med arbeidsoppgaver og smilende sier "ja" og "ok" og "neida, jeg kan godt gjøre det, jeg har nok av tid, jeg har ikke for mye å gjøre. Takk. Jada, jeg skal ga det ferdig i løpet av dagen". Samtidig fylles hun av sinne, alle tråkker på meg, åpner nettleseren, logger seg inn på forum.. og spyr ut galle.

Hehe, du høres litt bitter ut sjæl ;)

Skrevet

Jeg lurer også på hva dette behovet etter å angripe personer eller innlegg her inne kommer fra. Ikke normal oppførsel ut ifra det livet jeg har levd iallefall. Skjønner ikke hvor det kommer fra og hva de får ut av det. Ender ofte opp med at diskusjonen sporer av, og selv om det har en viss underholdningsverdi av og til kunne jeg fint klart meg uten.

Anonymous poster hash: bd059...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...