Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Er det godt? Er det lett å lage? Er det noe barn kan like? Anonymous poster hash: b65cb...fda
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg syns det er greit nok i smak. Er ikke så glad i de bønnene da. Mange barn liker det, mens mange ikke. Er de glad i mat med litt smak i så liker de det nok. Anonymous poster hash: e0e80...16b
Edelweis Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Lagde det for første gang i går. Super enkelt, raskt og godt. :-)
Leeloo76 Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Mine liker det, men plukker ut bønnene (du kan bruke røde linser i stede for å få litt mer protein). Det er i gata taco i smak. Kutt ut chilli hvis de ikke liker sterk mat, og ta bryet med å grille paprika selv, de på glass ble ikke det samme. Får du rester er det glimrene å bruke til Enchiladas med tortillalefser og ost over, stek i ovnen til osten er gyllen. Jeg bruker denne oppskrften: http://oppskrift.klikk.no/chili-con-carne-med-r%C3%B8mme-og-tortilla/3694/ Følger den vel rimelig slavisk, men bruker ferdigmalt kumin og dropper det meste av chilli, har i bittelitt pulver bare (ev. en halv chilli og ikek noe chillipulver).
me_87 Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Både til meg og sønnen så er det altfor sterkt,så jeg øikte det ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Har aldri smakt jeg heller. Anonymous poster hash: 7a0f3...1f5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Bruk litt mindre chilisaus og mer tomatsaus. Da blir det ikke sterkt. Nam nam Anonymous poster hash: fe2c4...d0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå