Gå til innhold

argh! Mobilt bredbånd suger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede klart å bruke opp månedens kvote på 20 GB. Hvordan er det mulig! Joda, jeg har sett en 5-6 episoder av weeds, og en film på netflix. 

Da jeg bestilte hadde jeg tydeligvis ikke snøring på hva jeg drev med, og nå er jeg mektig irritert på meg selv som gikk for mobilt fremfor vanlig.

at det er mulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eyy! Din sadist! Dette er ikke noe å like :kjefte:

Skrevet

eyy! Din sadist! Dette er ikke noe å like :kjefte:

Sjekka bare om du var våken ;)

Skrevet

Jeg er absolutt helt våken. Jeg må jo gjøre husarbeid nå, siden internettet er for tregt til å vise en hel episode uten å ha bufrepauser! Men jeg må se ferdig den episoden jeg har begynt på!

Setter pris på omsorgen ;)

Skrevet

Oppgradet abonementet... eller gå for fastlinje. 

Skrevet

Det meste jeg kan få er 30 GB, så det vil ikke hjelpe stort. Da holder det kanskje en hel uke, men det er likevel tre lange uker igjen. 

Jeg har binding på det, og kan nok tegne nytt bredbånd på fastlinjen, men må da betale for to, og det er jeg ikke sikker på om jeg har økonomi til... 

Skrevet

Det meste jeg kan få er 30 GB, så det vil ikke hjelpe stort. Da holder det kanskje en hel uke, men det er likevel tre lange uker igjen. 

Jeg har binding på det, og kan nok tegne nytt bredbånd på fastlinjen, men må da betale for to, og det er jeg ikke sikker på om jeg har økonomi til... 

Da må du bli nettpirat da.. bruker mindre linje på å laste ned hele serier enn å streame dem.. men det er ikke lov. Du kan jo prøve å høre om det er noen mulighet for å endre avtale, dersom din tilbyder også tilbyr fastlinje. Eller om det er under to uker siden oppstart, kjøre kjøpslov.

Skrevet

jeg har vært nettpirat, men fikk liksom aldri dreisen på å laste ned serier. Men det er jo mulig å sende de en mail å si vær så snill kanskje? Jeg har telenor, så de tilbyr begge deler. Det var ikke noe problem å øke fra mobilt bredbånd M til mobilt bredbånd L, men fastnett er jo en annen tjeneste da. Men jeg blir vel ikke hengt om jeg spør :) 

Skrevet

Forresten kom på noe.. 

Du må sjekke oppløsningen på nettflixen din. 

Trykk på navnet ditt, din konto, innstillinger for avspilling. Endre til lav. Det høres ut som om du har kjørt med hd og vel så det for å få det linjefrobruket. Du får litt dårligere bildekvalitet, men om du er på pc er det ikke krise. 

Skrevet

ja, det var det de i telenor også var inne på. Det er bedre med litt dårlig oppløsning enn ingen netflix i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...