Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Savner litt glød i ansiktet. Ser litt likaktig ut. Er veldig tørr i huden selv om jeg smører ofte med decubal. Har også mørke ringer og føler meg sår rundt øynene. Anonymous poster hash: f674b...b97
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Det er en sammensetning av forskjellige vitaminer. Man trenger jo noe for bedre opptak av andre osv. Men det sies jo at omega oljer ( 3 6 9) og b-vitaminer er bra. Hvis du føler at du mangler noe så hadde jeg tatt en tur til legen og spurt om han kunne sjekket vitaminlagrene dine (blodprøve) Kan jo hende du mangler noe essensielt. Mange norkse kvinner som feks mangler kalsium og d vitamin. Spiser du lite frukt og grønnsaker kan det jo også være greit å ta et tilskudd av multivitamin. Ringer under øynene kan også komme av lite søvn, mye kaffe og stress. Det kan også være en arvelig faktor. For å få glød hjelper det å peele og maske med fuktighet. Anonymous poster hash: 2e32e...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå