Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Må jeg ha tennisballer i tørketrommel da også? Og skal jeg bruke litt milo i stedet for litt vanlig vaskepulver? Hva bruker du å gjøre? :-) Anonymous poster hash: 11dbf...70f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vasker på 60 grader og bruker vanlig vaskepulver. Ikke skyllemiddel. Har ikke tørketrommel så henger opp dyna til tørk. Den virker helt herpa når den er våt, men er fin igjen når den er tørr. Kan riste litt på den. Anonymous poster hash: 63875...b0c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vasker på 60 grader og bruker vanlig vaskepulver. Ikke skyllemiddel. Har ikke tørketrommel så henger opp dyna til tørk. Den virker helt herpa når den er våt, men er fin igjen når den er tørr. Kan riste litt på den. Anonymous poster hash: 63875...b0c Okei:-) tusen takk! Anonymous poster hash: 11dbf...70f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Og så kommer jeg med kontrabeskjed, for jeg vasker min på 60 med milo, og tørketrommel med tennisball... Men det står som regel på vaskelappen hva som er anbefalt. Jeg har dyner fra Voksi. Anonymous poster hash: aebd8...5b1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vasker på 60 grader og bruker vanlig vaskepulver. Ikke skyllemiddel. Har ikke tørketrommel så henger opp dyna til tørk. Den virker helt herpa når den er våt, men er fin igjen når den er tørr. Kan riste litt på den. Anonymous poster hash: 63875...b0c Jeg har samme erfaring både med babydyner og vanlige dyner. Men jeg pleier å vaske på ullprogram og med milo fordi jeg innbilder meg at det er mest skånsomt. Anonymous poster hash: 5e3d8...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå