Gå til innhold

snakk om å ødelegge OL....

Anbefalte innlegg

Skrevet

de talentløse som er sendt fra tv2....Blipp, Rise & co.....hva kan Blipp om sport egentlig ??

Anonymous poster hash: 65999...065
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Hvorfor går OL på tv2 egentlig? Hva skjedde med NRK? :(

Anonymous poster hash: bf566...502
Skrevet

Tv2 kjøpte rettighetene til OL så da må vi bare innfinne oss med det. Davy Wahtne er fotballkomentator, Pasche er sykkelkommentator og jeg tror ikke noe av det er OL gren nå. Synes det egentlig er rart at de ikke har funnet en plass til Mini også :pisk:

Anonymous poster hash: 6809b...2fb
Skrevet

Enig. Hvorfor går OL på tv2 egentlig? Hva skjedde med NRK? :(

Anonymous poster hash: bf566...502

TV2 betalte bedre. Heldig vis har TV2 leid inn mye folk fra NRK. Det kommer nok til å gå ganske bra. Blipp og co skal vel ikke være hovedkommentatorer regner jeg med. Det værste blir reklameavbruddene midt i sendingene og at vi ikke får nettilbudet som vi er vant til fra NRK.

Anonymous poster hash: 4e5ca...f56

Skrevet

Tv2 kjøpte rettighetene til OL så da må vi bare innfinne oss med det. Davy Wahtne er fotballkomentator, Pasche er sykkelkommentator og jeg tror ikke noe av det er OL gren nå. Synes det egentlig er rart at de ikke har funnet en plass til Mini også :pisk:

Anonymous poster hash: 6809b...2fb

Tror heller vi må avfinne oss med det. ;) Helt merkelig valg, ja. Komisk.

Anonymous poster hash: f88d7...46d

Skrevet

Mer penger fra tv2. Syns nrk skulle hatt enerett... så mye for de hersens lisenspengene.

Elendige programledere på tv2 kontra nrk. De på nrk har i det minste sjarm og glimt i øyet.

Og hva er det med alle disse humorinnslagene?? jeg digger det til vanlig, men når det gjelder OL har jeg blitt tradisjonell. (følte meg gammel nå ja)

Ingen som kan dette med vintersport så godt som NRK

Anonymous poster hash: 95bfb...05e

Skrevet

Glad jeg har Sverige å se på :) Er liksom NRK som er drevne på dette :)

Skrevet

OL ble vel ødelagt da det ble gitt til Russland. De har brukt altfor mye penger og gjort mange fæle ting som har ødelagt livet til mange innbyggere i byen.

Grunn til å boikotte hele greia for min del.

Anonymous poster hash: b7dd2...e59

Skrevet

det skal jeg også gjøre, følge Sverige sine sendinger....uff, det blir ikke det samme som nrk.

HI

Anonymous poster hash: 65999...065

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...