Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er desperat, datteren vår på 15 måneder har de siste to ukene gått helt i stå når det gjelder nattensøvn. Hun sover nå en gang for dagen i barnehagen (svinger mellom 45 min og 1 1/2 time). Hun legger seg uten krangling kl 19 og sover godt i egen seng fram til kl 24. Da begynner ragnarok. Hun våkner, hyler, står i sengen, nekter å legge seg ned igjen. Jeg har som regel tatt henne opp og bysset henne i søvn igjen. Pappa får ikke lov å holde henne, kun mamma er god nok. Men nå roer hun seg bare, men sovner ikke. I natt var hun våken i 3 timer før hun sovnet igjen i sengen vår. Om jeg legger henne i sengen sin ligger hun bare å flirer, turner og står i sengen. Når hun tilslutt sovner sover hun kanskje 1 1/2 time om gangen før hun våkner igjen. Hun er frisk, glad og aktiv i løpet av dagen, hun har fått tenner på løpende bånd siden hun var 4 måneder men det virker ikke som det er tenner denne gangen. Hun kan jo umulig få nok nattesøvn? Vi begynner å bli desperate og utslitte! Anonymous poster hash: a1173...4d5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Husker at mine var våkne i den perioden der. men de skrek da. Hvis hun bare turner og gjøgler kan dere ikke bare overse det og la henne styre til hun tilslutt finner roen selv?? Anonymous poster hash: b4feb...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå