Gå til innhold

Hvordan bli kvitt telefonselger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringer konstant på firmatelefonen min! Og det er så plagsomt!! Har ikke klart å finne ut om/hvordan jeg sperrer firmatelefonen for telefonsalg. Går det an? Nyoppstartet firma, så det ringer mange ganger daglig og maser..

Anonymous poster hash: 867b1...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan blokkere nummeret de ringer fra på telefonen, lettere det enn å sperre nummeret ditt.

Endret av Gulosten™
Skrevet

Som sagt over, blokker enkeltnumre. Jeg har i perioder blitt nedringt av Intermedia, de gir seg aldri. Tror de fikk nummeret mitt fra en annonse jeg la ut på finn.no. Ikke presenterer de seg, og når jeg sier jeg ikke er interessert hiver de på røret uten å si et ord. Tar jeg ikke telefonen, ringer de flere ganger per dag. Ved å blokkere numrene deres blir det stille en stund, helt til de prøver seg fra et nytt nummer. Telefonterror de luxe.

Anonymous poster hash: dddbc...f07

Skrevet

Si dette:

"Kan jeg få det private telefonnummeret ditt og ringe deg tilbake i kveld, fordi jeg står litt opptatt akkurat nå!"

Du får sikkert noe til svar ala at du ikke kan ringe han/henne på privateid osv.

Så svarer du igjen: "Nei så det er bare du som kan ringe hjem til meg og forstyrre til alle døgnets tider!??"

Anonymous poster hash: 2936a...495

Skrevet

Jeg kjører slike nummer rett over på telefonsvareren. Ble stille da.

Skrevet

Firma kan ikke reservere seg, nei, men du kan blokkere nummer.

Si at du ikke er interessert, kort og godt. Da skal de sette deg på ikke intr-liste, og ringe deg først om ca 6mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...