Gjest Helle_Høygir Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Går for det postive først jeg Elsk: at buksen min er nå litt for stor - det hjalp å komme seg på treningssenteret og spise den karamell nutriletten som er i tillegg god (ikke noe diett her i gården, men anser den baren som bedre enn en neve smågodt..) Litt mindre elsk: at buksen min nå er for stor - den var jo ny! Riktig nok på salg for en veldig liten penge, men likevel Veldig lite elsk og mer hat egentlig: jeg har vondt i hodet.. igjen... det tar aldri slutt.. jeg er så lei av å ha hodepine at jeg kunne blitt sprø Jeg gikk 8 mnd med svangerskapshodepine - hodepine 24/7 i 8 måneder og nå gidder ikke ungen å sove. Hva gærnt har jeg gjort??? Og jo jeg har glemt mobilen hjemme.. Det er nesten like ille som å bli nektet å se OL i arbeidstiden det - tenk hvilken skjebne - gruuusomme fabian stang altså
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Formen er diskuterbar, etter smertestillende, og det er 2 dager til helg! Men, helgen er i sikte, det drar opp en del Ellers er denne ganske beskrivende for dagen i dag: Smiler likevel, altså Endret 6. februar 2014 av FruHottentott
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Tar hatet først, så blir det glemt: Jeg hater dårlig nattesøvn - når jeg først sover, plages jeg av de sykeste drømmer og mareritt. Mangel på viljestyrke Hodepine og migrene om hverandre. Vond rygg!!! Jelly Splash!!!!!!! Jeg ELSKER Hunden jeg passer (som elsker å ligge under dynen min, jeg bryr meg ikke om at det er ekkelt, jeg synes det er deilig). Jeg nusser den til og med. Elsker at den følger etter meg overalt, at den har så deilige ører og nydelig snute og at den er så rar. At jeg ikke har så veldig mange dager igjen som gravid og søvnløs Ostekake (i dag også) x 2, minst. At min mann har tatt til fornuft. The Originals (enda en ny serie å følge med på). Kunne tenkt meg å være vampyr selv.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 At mannfolket har tatt til fornuften er virkelig et elskelig punkt ja! For det hender jo at slikt skjer bare hvert jubelår for enkelte
Iiiiik Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Ambivalens er temaordet på jobben for tiden. Er så altfor mange barn og ungdommer og tilhørende foreldre som ikke har integrert det i sin forståelse av hvordan folk virker og som derfor strever sånn med å skjønne hvordan ting blir som de blir. Elsk: Slipper å måke all den snøen Mannen skal være borte i noen dager - får kanskje sikret alenetiden jeg hungrer etter uten å være oppe altfor lenge hver eneste kveld Jeg har grep om jobben og kjenner at utdannelsen sitter og jeg gjør nytte for meg Søte førsteklassingen som vil ha lapper med hjerter i matboksen hver dag Hat: Mildværet gjør at alt er grått og vått Mannen skal være borte i noen dager - jeg må sørge for all logistikken selv Jeg er trøtt, trøtt, trøtt, trøtt Listen over oppgaver på jobben overstiger tiden jeg har anledning til å bruke og det er vanskelig å prioritere noe vekk
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Hat: Trøtt som et uvær og trøtt av uvær! Elsk: Langt intervju gikk bra. Har en god følelse uansett utfall egentlig.
Gjest Fru Banderas Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Elsk: Fri i morgen. Lørdag etter i morgen. Søndag etter lørdag. Juss. Hat: Mage som gikk fra å se tilnærmet normal ut, til å henge som en ekstremt overhevet bolledeig ned til ca. knærne på 12 timer fordi: Jeg hadde glemt matpakke på skolen, og det var tacotorsdag. Det kunne jeg ikke si nei til. De solgte også middagstallerkenstore skillingsboller med fire desiliter melis oppå til en latterlig penge, og jeg slo et slag for samene og feiret dem med bolle. Ble invitert bort på pannekaker til middag. (Alle tre tingene i seg selv er bare kjempekoselig, men kombinasjonen mellom 09:00 og 16:30 ble for meget)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå