Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg skal til kontroll om noen dager og veide meg i dag bare for å sjekke. Har faktisk ikke gått opp noe i det hele tatt på over 1 mnd og ble litt overrasket for magen har jo vokst mye så jeg trodde jeg hadde gått en del opp. Er det normalt? Er i uke 25. Magen har vokst, fosteret er aktivt og jeg har vært frisk, men har hatt veldig travle dager og er veldig sliten. Har ikke verdens beste appetitt og har kanskje ikke spist så veldig mye, men spiser til alle måltider og spiser endel frukt i mellom. Kommer jordmor til å si noe om at jeg ikke har gått noe opp, eller er det vanlig? Anonymous poster hash: 539f3...299
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Det kommer vel an på vekta i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 2dcd8...fca
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 det kommer nok litt an på hva du har gått opp tidligere. har du gått opp lite vil hun kanskje stille spm om kostholdet ditt. men har du gått opp som normalt, så er det nok ingen fare eller bekymring ennå. Anonymous poster hash: 3e934...15d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gikk opp 3 kg i hele svangerskapet. Og da gikk jeg de opp den siste mnd. Jordmor sa aldri noe på det. Hun reagerte litt på at jeg gikk ned 6 kg før jeg gikk opp 3 igjen, men ikke mye. Anonymous poster hash: 9f9d2...629
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Tviler jeg på. Jeg hadde ikke gått opp et gram i uke 25 med noen av mine tre, til tross for betydelig mage allerede da. Jordmor mente jeg bare var heldig. Jeg er slank fra før, 172 cm og 58 kg. Anonymous poster hash: 13e87...fb7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Hun var litt opptatt av det forrige gang, syntes jeg hadde gått opp lite pga at jeg var tynn i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 539f3...299
Fru vims Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Hun kommer nok til å nevne det. Men det er jo ikke din skyld. Og så lenge magen vokser som det skal så går det nok bra.
super* Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Folk er forskjellige. Jeg har hatt 3 svangerskap, uten og gått opp 1 kg engang. Og noen legger på seg mye. Sånn er det bare 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå