Frk B. Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hei damer! Jeg er selv en prøver, men min beste venninne skal ha en liten gutt snart. Så jeg og noen veninner skal ha en baby shower for henne. Men jeg har egentlig ikke peilig på hva hu/de trenger. Kan dere hjelpe meg?? Jeg har kjøpt et sammenleggbart badekar med propp som jeg veit hun ønsker seg siden hu bare har dusj, også har jeg skjønt at salver å sånt er praktisk - men hvordan salver er det som trengs?? Hvordan merker er bra? Ting til både mor og barn (og eventuelt far) settes pris på. Håper noen kan hjepe meg med??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Dr greves babyolje og inotyol. Og en gjeng mesoftkompresser. Alt kjøpes på apoteket. Anonymous poster hash: b333d...bc5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Ull ammeinnlegg dersom mor planlegger å amme. Anonymous poster hash: a2489...e2e
Frk B. Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2014 Mor planlegger å amme, å har lekki i snart to mnd nå. Gutten kommer i slutten av mars. Takk for tips, setter pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå