Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hvor kjøper dere klærne? Trenger inspirasjon. Hvilken type skjørt bruker dere, blyantskjørt, jeansskjørt, A-formet skjørt, miniskjørt eller lange skjørt? Anonymous poster hash: b8eb5...a0e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 bruker disse By Ti Mo-skjørtene.. tror jeg har6 eller 7 ulike farger! Helt fantastiske.. sitter fint på, og er så mye at det er som å gå med joggis.. Anonymous poster hash: ac5d0...565
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Takk, de var fine. Men utsolgt i str m i de fargene som var aktuell for meg.... bruker disse By Ti Mo-skjørtene.. tror jeg har6 eller 7 ulike farger! Helt fantastiske.. sitter fint på, og er så mye at det er som å gå med joggis.. Anonymous poster hash: ac5d0...565 Anonymous poster hash: b8eb5...a0e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 http://www.klikk.no/mote/kamille/sarasskjonnhet/article822517.ece Anonymous poster hash: bedc8...65a
Jallow B Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Bruker alt mulig, i alle slags farger. Bruker korte jakker, boleroer eller enkle gensere til. Handler brukt, somaliske butikker, HM, Lindex o.l.
ostepop123 Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bruker stort sett enten blyantskjørt eller vide skjørt med smal midje. Zara har hatt mye fint av begge typer i det siste, Lindex og HM har også endel ok innimellom. Idag har jeg på meg dette (med kort, ekte 50-tallsgenser til), synes det er superfint! http://www.manillusion.no/alika-circle-skirt-sort-p-7630.html
signifikansverdi Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Liker også skjørt og kjoler! Spesielt gjennom svangerskapet. Handler på mango og zara, feks, for de mer classy variantene og på h&m når jeg er i vekst :-P (kjempegode tøyelige skjørt og kjoler)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Takk, de var fine. Men utsolgt i str m i de fargene som var aktuell for meg.... bruker disse By Ti Mo-skjørtene.. tror jeg har6 eller 7 ulike farger! Helt fantastiske.. sitter fint på, og er så mye at det er som å gå med joggis.. Anonymous poster hash: ac5d0...565 Anonymous poster hash: b8eb5...a0e da kjøper du bare L eller S.. Jeg har både S, M og L i disse - og merker ingen forskjell på de ulike størrelsene.. Anonymous poster hash: ac5d0...565
Pom-mom Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 bruker allt mulig av skjørt & kjoer men handler mye fra http://www.modcloth.com/ etsy.com & http://www.lulus.com/
Gulljentene Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Takk, de var fine. Men utsolgt i str m i de fargene som var aktuell for meg.... bruker disse By Ti Mo-skjørtene.. tror jeg har6 eller 7 ulike farger! Helt fantastiske.. sitter fint på, og er så mye at det er som å gå med joggis.. Anonymous poster hash: ac5d0...565 Anonymous poster hash: b8eb5...a0e da kjøper du bare L eller S.. Jeg har både S, M og L i disse - og merker ingen forskjell på de ulike størrelsene.. Kjøp small dersom du bruker medium til vanlig. De sitter mye finere i en str mindre. Anonymous poster hash: ac5d0...565
granatepla Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Disse By TiMo-skjørtene, kan de brukes av oss som har litt "ekstra former" også? Jeg syns de er så fine, men har endel ekstra, og det meste sitter på magen :-/
Gulljentene Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har ganske store hofter og lår. Relativt flat mage, og dessverre rumpe, he he;-) syns de sitter fint på både meg og venninner som har endel både mage, rumpe og hofter. Det spørs jo litt hva slags overdel man velger å bruke til ift kroppsform om det blir flatterende eller ei. Jeg velger ikke å gå med supertight genser til liksom. ..
Gulljentene Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Object/vila har noen lignende skjørt som by Ti-Mo. Bare billigere. Både over og under kneet i lengde. Veldig fine. Og da kan man ha enda mindre str enn i by Ti-Mo. Hurra;-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Synes disse skjørtene fra by ti Mo var utrolig korte jeg?! Egner seg vel kun for tenåringer/første halvdel sv 20-årene? Anonymous poster hash: 1b88c...b93
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Bruker alt mulig, i alle slags farger. Bruker korte jakker, boleroer eller enkle gensere til. Handler brukt, somaliske butikker, HM, Lindex o.l. Kan jeg spørre hvilke somaliske butikker? Jeg går bare med skjørt, og fikk tips av ei venninne å prøve en slik butikk for jeg sliter med å finne lange nok, men de jeg har vært i har enten bare hatt glorete stoffer, billig og dårlig stoff eller bare i 3XL... Anonymous poster hash: 06a96...004
Gulljentene Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Er 38 år og har ikke desperat fjortisstil. Syns ikke ti-mo sine skjørt er spesielt korte men er riktignok kun 1,70 meter høy da. Kanskje litt verre om man er veldig langbent/kraftig. Da vil jo skjørtet dra seg opp og bli litt i korteste laget.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Slike skjørt koster typ 99 på Vero Moda og bik bok. Jeg handler også endel hverdagskjoler på Gina T og Lindex. Anonymous poster hash: 6beb8...0ce
Jallow B Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 Bruker alt mulig, i alle slags farger. Bruker korte jakker, boleroer eller enkle gensere til. Handler brukt, somaliske butikker, HM, Lindex o.l. Kan jeg spørre hvilke somaliske butikker? Jeg går bare med skjørt, og fikk tips av ei venninne å prøve en slik butikk for jeg sliter med å finne lange nok, men de jeg har vært i har enten bare hatt glorete stoffer, billig og dårlig stoff eller bare i 3XL... Anonymous poster hash: 06a96...004 Veldig mye utvalg i den ved Tøyengata-stoppet ved Grønland basar. Liiiten butikk, men myyyye klær. Jeg har samme erfaring med flere somaliske butikker, man må leite en del for å finne skatter Kan også anbefale det somaliske "senteret" ved Åkebergveien. De blir like overraska hver gang en norsk person kommer inn, siden det kun er somaliske butikker, men der er utvalget veldig variabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå