Gå til innhold

Thea med keisersnitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://theachristensen.blogg.no/

Helt utrolig, jeg grøsser når jeg ser bildene og leser teksten...

Gruer meg til min, er førstegangsfødende og etter jeg har sett dette så er jeg enda mer engstelig :(

Anonymous poster hash: ddf6e...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med barnet, synes det var overdramatisert hele innlegget jeg da. Dum som jeg var åpna jeg.

Anonymous poster hash: 37cae...8d3

Skrevet

Gratulerer med barnet, synes det var overdramatisert hele innlegget jeg da. Dum som jeg var åpna jeg.Anonymous poster hash: 37cae...8d3

Hvorfor overdramatisert?

Skrevet

Aldri tatt keisersnitt selv, har heller aldri sett ett før nå, og jeg må si, trodde absolutt det skulle se verre ut! Dette går nok fint, skal du se :)

Skrevet

Deeeet stygge arret og gråter og huffameg, buhuuu liksom. Magen var fin den, kom heller og se på magen min, full av strekkmerker. Den ser ikke ut, men har virkelig aldri irritert meg eller grått en tåre over den. Synes det ble overflatisk og sutrete. Selvsagt er det smerter forbundet med et keisersnitt! Trenger ikke være Einstein for å forstå det.

Anonymous poster hash: 37cae...8d3

Skrevet

Det så jo litt ille ut noen dager etter, men på siste bilde var det ikke ille. Hva er det du bekymrer deg for?

Anonymous poster hash: 041fe...f8e

Skrevet

Så ikke helt skrekken i det der.  Siste bildet var 3 uker etter KS, og så da riktig fint ut. Tror ikke mitt var så fint etter 3 uker, nå er det bare en tynn rød strek.

Anonymous poster hash: bd142...ded
Skrevet

Er jo helt vanlig d der

Skrevet

Haha, jeg så MYE verre ut etter mitt snitt. De fikk henne ikke ut pga mye arrvev, igjen var blå og gul over hele magen.. Som jordmora som tok stiftene sa: Ja, her var det litt av et europakart!

Hadde arret mitt sett ut som hennes etter tre uker hadde jeg vært veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 8f1c8...b6e

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne tenke som dere. Huff a meg!

Jeg er ikke fornøyd med noe på kroppen min, bortsett fra magen min, den har jeg vært stolt over i alle år. Aldri trent, men magen er så fin. Kjemperedd for strekkmerker ol.. Og når det gjelder disse bildene, så blir jeg så enda mer redd. Jeg vil ikke skrive om hvorfor og hva grunnen til det er, men god grunn har jeg.

Hi

Skrevet

Ser jo ikke så ille ut etter tre uker :)

Mitt keisersnittarr har aldri plaget meg, strekkmerkene er verre.

Anonymous poster hash: 5872d...e8e

Skrevet

Herregud, det var nå også noe å sutre for, hun har hatt et keisersnitt, en åpen bukoperasjon. Hva forventer hun? Det tar tid å heles ettter KS på samme måte som underlivet trenger å heles etter en vaginal fødsel.

Anonymous poster hash: 45f4e...53b
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne tenke som dere. Huff a meg!

Jeg er ikke fornøyd med noe på kroppen min, bortsett fra magen min, den har jeg vært stolt over i alle år. Aldri trent, men magen er så fin. Kjemperedd for strekkmerker ol.. Og når det gjelder disse bildene, så blir jeg så enda mer redd. Jeg vil ikke skrive om hvorfor og hva grunnen til det er, men god grunn har jeg.

Hi

Skjønte ikke helt?? Skal du ta keisersnitt??

Skrevet

Syns magen var fin jeg:-) Men hvorfor har hun tatt to keisersnitt?

Skrevet

Herregud, makan til sutring- hva tror hun egentlig? Det er et inngrep, klart det blir arr, og ja blåmerker osv er vanlig.. Og etter 1 ks får man jo arrvev, så ikke sikkert det var så lett å åpne i samme såret.. Jeg har hatt 3 ks, fikk noen komplikasjoner etter nr 2, fikk hematom og måtte snitte litt opp ,og tømme såret i flere uker. Det var ikke akkurat pent, men det grodde så fint så. 7 mnd siden snitt nr 3, grodd pent selv om det er rødt- men det er helt normalt- kan ta lang tid før det er helt avbleiket og pent;-)

Anonymous poster hash: e0ccd...c0a

Skrevet

Syntes ikke det så så ille ut. Så verre ut etter mitt første KS. Var helt gul og blå rundt snittet. Og i tilegg så begynte det plutselig å blø ut av såret etter over en uke. Var ikke noe farlig. Men fikk jo litt sjokk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...