Gå til innhold

Si opp jobb i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund gått å tenkt på å si opp jobben min. Før jeg ble gravid slet jeg med mye sykdom og var langtidssykemeldt når jeg var under utredning. Legene og spesialistene har hele veien støttet meg i kampen mot blandt annet NAV. Arbeidsgiver derimot har ikke vært på noen dialogmøter og har ikke tatt initiativ til å høre hvordan ting har gått. Jeg har selv oppdatert de med jevne mellomrom og har gjort det jeg kan for å opprettholde en god dialog.

Etter en tlf i går sa sjefen nesten rett ut at de ikke ønsker meg tilbake etter permisjon. Formen min er fortsatt ikke helt på topp, men på vei oppover heldigvis:) sjefen ville at jeg skulle si nå om jeg kom til å være frisk etter endt permisjon. Dette er 7 mnd til. Kan de kreve dette?

Uansett så vil jeg ikke tilbake til en plass jeg ikke er ønsket. Er det dumt å si opp i permisjonen? Hadde egentlig tenkt å søke ulønnet perm noen mnd ekstra pga bhgsituasjon. Kanskje lurt å vente med å si opp?

Vet ikke helt hva jeg vil led dette innlegget, men føler meg litt rådvill...

Anonymous poster hash: 2e5b8...9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si opp før du har fått noen ny jobb er dumt av deg, men fint for arbeidsgiver hvis du uansett ikke kommer til å kunne gjøre noen fullgod jobb.

Anonymous poster hash: b476d...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...