Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Taxfree Internett Parfymeri (Kicks, Parfymelle osv) Drugstores (Vita, HM, Cubus) Apotek Dagligvarebutikker Homeparties Hudpleiesalonger Helsekost Og hvorfor gjør du det? Anonymous poster hash: b2d04...b3c
Sage90 Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Kjøper ansiktsskrubben(som jeg bruker daglig) på dagligvarebutikken. Dag- og nattkremen hos Bodyshop og BB-creme hos dagligvare.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Internett. Tidligere hos hudpleier, men dette ble for dyrt etter vi fikk barn. Jeg ville gjerne fortsaette med samme produkter og da ble det slik. Bruker Dermalogica Anonymous poster hash: 1264d...29e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 På helsekost fordi jeg ønsker kun økologiske produkter. Pleier å bruke Dr. Hauscka serien og er veldig fornøyd med den. Anonymous poster hash: c9011...0f1
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Tax free og parfymerier. Har noen merker jeg foretrekker, og det er der jeg finner dem.
BareMas Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Min gode venninne, hudpleieren, jobbet på kicks, og hun har inteodusert meg for eg helt fantastisk produkt for å vaske ansiktet med. Det tar urenheter og styggheter på et blunk, I love it! Dessuten ligger denne butikken bare et lite steinkast fra jobben min, så det er så snedig å stikke innom på tur hjem.
Tired mama Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Min gode venninne, hudpleieren, jobbet på kicks, og hun har inteodusert meg for eg helt fantastisk produkt for å vaske ansiktet med. Det tar urenheter og styggheter på et blunk, I love it! Dessuten ligger denne butikken bare et lite steinkast fra jobben min, så det er så snedig å stikke innom på tur hjem. Og hva slags produkt er dette? :-)
BareMas Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Min gode venninne, hudpleieren, jobbet på kicks, og hun har inteodusert meg for eg helt fantastisk produkt for å vaske ansiktet med. Det tar urenheter og styggheter på et blunk, I love it! Dessuten ligger denne butikken bare et lite steinkast fra jobben min, så det er så snedig å stikke innom på tur hjem.Og hva slags produkt er dette? :-)En tre-stegs serie fra bliss, anbefales!!!
Jallow B Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 African black soap - nigeriansk butikk i sentrum Jojoba-olje - Fair Trade i Storgata Pure shea butter - direktekjøpt fra Vest-Afrika Skrubbehanske - H&M Bruker ikke mer enn dette.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Internett. Tidligere hos hudpleier, men dette ble for dyrt etter vi fikk barn. Jeg ville gjerne fortsaette med samme produkter og da ble det slik. Bruker Dermalogica Anonymous poster hash: 1264d...29e Hvor kjøper du Dermalogica? Jeg liker også dette, men syns det er så dyrt over alt. Anonymous poster hash: 8a3b1...703
Tired mama Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Min gode venninne, hudpleieren, jobbet på kicks, og hun har inteodusert meg for eg helt fantastisk produkt for å vaske ansiktet med. Det tar urenheter og styggheter på et blunk, I love it! Dessuten ligger denne butikken bare et lite steinkast fra jobben min, så det er så snedig å stikke innom på tur hjem.Og hva slags produkt er dette? :-)En tre-stegs serie fra bliss, anbefales!!! Ok, takk. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Internett. Tidligere hos hudpleier, men dette ble for dyrt etter vi fikk barn. Jeg ville gjerne fortsaette med samme produkter og da ble det slik. Bruker Dermalogica Anonymous poster hash: 1264d...29e Hvor kjøper du Dermalogica? Jeg liker også dette, men syns det er så dyrt over alt. Anonymous poster hash: 8a3b1...703 ebay.com som regel, men også strawberrynet.com og noen andre Anonymous poster hash: 1264d...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå