Gå til innhold

Hvor kjøper du hudpleieproduktene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taxfree

Internett

Parfymeri (Kicks, Parfymelle osv)

Drugstores (Vita, HM, Cubus)

Apotek

Dagligvarebutikker

Homeparties

Hudpleiesalonger

Helsekost

Og hvorfor gjør du det?

Anonymous poster hash: b2d04...b3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper ansiktsskrubben(som jeg bruker daglig) på dagligvarebutikken.

Dag- og nattkremen hos Bodyshop og BB-creme hos dagligvare.

Skrevet

Internett. Tidligere hos hudpleier, men dette ble for dyrt etter vi fikk barn. Jeg ville gjerne fortsaette med samme produkter og da ble det slik.

Bruker Dermalogica

Anonymous poster hash: 1264d...29e
Skrevet

På helsekost fordi jeg ønsker kun økologiske produkter. Pleier å bruke Dr. Hauscka serien og er veldig fornøyd med den.

Anonymous poster hash: c9011...0f1

Skrevet

Tax free og parfymerier. Har noen merker jeg foretrekker, og det er der jeg finner dem.

Skrevet

Min gode venninne, hudpleieren, jobbet på kicks, og hun har inteodusert meg for eg helt fantastisk produkt for å vaske ansiktet med. Det tar urenheter og styggheter på et blunk, I love it! Dessuten ligger denne butikken bare et lite steinkast fra jobben min, så det er så snedig å stikke innom på tur hjem.

Skrevet

Min gode venninne, hudpleieren, jobbet på kicks, og hun har inteodusert meg for eg helt fantastisk produkt for å vaske ansiktet med. Det tar urenheter og styggheter på et blunk, I love it! Dessuten ligger denne butikken bare et lite steinkast fra jobben min, så det er så snedig å stikke innom på tur hjem.

Og hva slags produkt er dette? :-)

Skrevet

En tre-stegs serie fra bliss, anbefales!!!
Skrevet

African black soap - nigeriansk butikk i sentrum

Jojoba-olje - Fair Trade i Storgata

Pure shea butter - direktekjøpt fra Vest-Afrika

Skrubbehanske - H&M

Bruker ikke mer enn dette.

Skrevet

Internett. Tidligere hos hudpleier, men dette ble for dyrt etter vi fikk barn. Jeg ville gjerne fortsaette med samme produkter og da ble det slik.

Bruker Dermalogica

Hvor kjøper du Dermalogica? Jeg liker også dette, men syns det er så dyrt over alt.

Anonymous poster hash: 8a3b1...703

Skrevet

En tre-stegs serie fra bliss, anbefales!!!

Ok, takk. :-)

Skrevet

Bruker Dermalogica

Hvor kjøper du Dermalogica? Jeg liker også dette, men syns det er så dyrt over alt.

Anonymous poster hash: 8a3b1...703

ebay.com som regel, men også strawberrynet.com og noen andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...