Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hviken metode/diett følger dere ? og funker det? Hvor mye skal dere ned? Jeg har akkurat begynt på psmf (igjen..) for å få en kick-start, vet den funker, men ikke i lengden... Håper å holde ut i 2 mnd før jeg går over på et mer stabilt, balansert og sunt kosthold. Dere som kjører lavkarbo, savner dere ikke frukt? Har 30 day shred - dvden, den begynner jeg med i slutten av psmf- fasen. Det er så heldødt inne på slankeforumet... Anonymous poster hash: 47f58...d4e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Holder på med Grete Roede. Vil ned 10 kg til sommeren. Synes det går veldig sakte.. Anonymous poster hash: f6887...ab0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Tror ikke på dietter. Derfor har jeg spist vanlig sunn mat og trent hver dag. Spiser lite men helt vanlig mat. Litt snop om lørdagen. Har gått ned 38 kilo på 9 mnd. Anonymous poster hash: ca152...a5a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Har spist lavkarbo i et år nå Jeg skulle ned 10kg, etter 6 mnd hadde jeg gått ned 12kg. Etter det har jeg fokusert på å holde vekten stabil, så da har jeg ikke vært like streng. Jeg har nå begynt å spise litt frukt og bær innimellom. Jeg syntes det er et bedre alternativ å spise bær, enn at jeg sprekker å fråtser i sjokolade.For meg er lavkarbo en livsstilsendring, og da trenger jeg å ha et kosthold jeg kan leve godt med. Jeg tror man stort sett kan spise det man vil, så lenge man klarer å gjøre det med måte. Anonymous poster hash: 608c0...351
Papegøyeblomst Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Tror ikke på dietter. Derfor har jeg spist vanlig sunn mat og trent hver dag. Spiser lite men helt vanlig mat. Litt snop om lørdagen. Har gått ned 38 kilo på 9 mnd. Anonymous poster hash: ca152...a5a Wow, for et resultat!!! Gratulerer så mye! Du trener altså 7 dager i uka? Hva slags trening gjør du???
Gjest meg&mini Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Ingen spesiell diett her, men jeg "faster" fra kl 21 - 12. Passer meg ypperlig:) Jeg spiser veldig sunt og trener. Spiser veldig lite godteri og sjeldent. Ikke hver dag. Jeg har bestemt meg for å "rense" kroppen og skal kutte ut all snop i februar. Har gått ned 8 eller mer siden 29 desember. Har ikke veid meg på en stund, så jeg er ikke helt sikker faktisk. Jeg vil ned minst 10 kg til, selvom vekten ikke er viktigst her. Jeg måler meg i stedet:) Endret 6. februar 2014 av meg&mini
spiresnart Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vet dette ikke er å anbefale, men dette er hva jeg gjør : Lever på fiskekaker og vann og tar situps. Rett og slett. Kiloene raser av
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vet dette ikke er å anbefale, men dette er hva jeg gjør : Lever på fiskekaker og vann og tar situps. Rett og slett. Kiloene raser av Skal sies at jeg tar litt vitaminer ved siden av da så jeg får i meg litt iallefall ^^ Anonymous poster hash: 0731f...e15
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har kuttet ut sjokolade og godteri i uken. Når jeg får hode over vannet skal jeg gå tur og trene litt yoga. Spiser mer grønsaker. Lavkarbo knekkebrød og rundstykker. Anonymous poster hash: 1123c...af3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Jeg går på 5:2. Dette er en livsstil som fungerer for meg, og jeg har gått ned ca.11 kg. på 10 uker. Anonymous poster hash: d926c...e67
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Meldt meg inn i vektklubb.no, loggfører alt jeg putter i meg og trenger mer. Har gått ned 0.5-1 kg i uken Anonymous poster hash: 1a9d4...bba
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 trener mer.... Anonymous poster hash: 1a9d4...bba
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Jeg spiser lavkarbo, og det funker om man holder seg til det Spiser litt frukt da, har ikke tro på å være helt hysterisk. Får i meg ca 40gram karbohydrater pr dag. Anonymous poster hash: 724cf...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå