Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 F.eks sykkel osv? Ute etter noe som strammer rumpe, men også vil jeg minske magen og lår. Anonymous poster hash: 19704...08c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Oj, du har ikke vært på et treningssenter før eller? Et treningsapparat (som det heter) kan være så mangt, man har forskjellige apparater for forskjellige øvelser som igjen trener forskjellige muskelgrupper på kroppen din. Skal du ha et traningsapparat med multifunksjon så pleier de å være skikkelig dårlige, da lønner det seg heller å bruke kroppen din i naturen, det er gratis til og med. Om du skal ha et apparat til å trene mage/rumpe/lår ville jeg anbefalt deg en løpetur i trapper feks i steden. Anonymous poster hash: b76be...99f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vil anbefale løping. Enten ute eller på tredemølle Har selv tredemølle og strammet opp kroppen ganske bra ved 5 km jogging 4 ganger i uka. Men HUSK å begynne rolig slik at kroppen venner seg til belastningen, ellers pådrar du deg kun skader. Styrketrening av hele kroppen er også lurt. Jo tyngre motstand jo mer muskler bygger du Anonymous poster hash: 006a5...362
Mamma_til_2 Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Knebøy og andre styrkeøvelser men stang og løse vekter trener mage rumpe og lår! tungt og krever teknikk men det funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå