Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Må vel være veldig nøye på det for at det ikke skal komme ekle bakterier i skjeden? Anonymous poster hash: 98031...45a
<3 2G <3 Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Skyller den når jeg tømmer og koker den etter endt mens. Fort og greit.
Himmel og hav Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Med såpe og vann. Det slaget jeg har skal ikke kokes. Lufttørker den godt etterpå, og oppbevarer den i tøypose til neste gang.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Kjenner dere ikke den tuppen inni skjeden? Syns det virker så ekkelt å kjenne en sånn gummitupp. Jeg vet man kan klippe den ned, men der må vel være noe igjen å ta tak i når du skal ha den ut. Stikker den utenfor skjeden da eller hvordan får dere den ut? Anonymous poster hash: 5c079...57b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Med såpe og vann. Det slaget jeg har skal ikke kokes. Lufttørker den godt etterpå, og oppbevarer den i tøypose til neste gang. Holder zalo? Anonymous poster hash: 98031...45a
Himmel og hav Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Med såpe og vann. Det slaget jeg har skal ikke kokes. Lufttørker den godt etterpå, og oppbevarer den i tøypose til neste gang. Holder zalo? Anonymous poster hash: 98031...45a Sikkert. Jeg bruker vanlig håndsåpe, for den står jo liksom der, rett ved vasken på badet. skyller den lenge i varmt vann, og setter den til tørk. Jeg har hatt min kopp i 8 år, uten problemer og uten at den er slit, tørr eller sprukken (min er av naturgummi), så jeg vil tro at det fungerer bra nok.
Havhesten Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Mild såpe og vann. Ikke zalo! Min skal egentlig ikke kokes, men jeg koker den en gang i blant med litt eddik. En ultragenial oppfinnelse. Man bare klipper tuppen så den ikke gnager :-)
<3 2G <3 Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har ikke tupp på min. Går helt fint å hente den ut.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Vasker med håndsåpe når jeg skifter (veksler mellom to), komer med litt eddik når mensen er over. Anonymous poster hash: 79ac0...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå