Gå til innhold

Hvordan vasker dere menskoppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel være veldig nøye på det for at det ikke skal komme ekle bakterier i skjeden?

Anonymous poster hash: 98031...45a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyller den når jeg tømmer og koker den etter endt mens. Fort og greit.

Skrevet

Med såpe og vann. Det slaget jeg har skal ikke kokes. Lufttørker den godt etterpå, og oppbevarer den i tøypose til neste gang.

Skrevet

Kjenner dere ikke den tuppen inni skjeden? Syns det virker så ekkelt å kjenne en sånn gummitupp. Jeg vet man kan klippe den ned, men der må vel være noe igjen å ta tak i når du skal ha den ut. Stikker den utenfor skjeden da eller hvordan får dere den ut?

Anonymous poster hash: 5c079...57b

Skrevet

Med såpe og vann. Det slaget jeg har skal ikke kokes. Lufttørker den godt etterpå, og oppbevarer den i tøypose til neste gang.

Holder zalo?

Skrevet

Holder zalo?

Sikkert. Jeg bruker vanlig håndsåpe, for den står jo liksom der, rett ved vasken på badet. skyller den lenge i varmt vann, og setter den til tørk. Jeg har hatt min kopp i 8 år, uten problemer og uten at den er slit, tørr eller sprukken (min er av naturgummi), så jeg vil tro at det fungerer bra nok. 

Skrevet

Mild såpe og vann. Ikke zalo! Min skal egentlig ikke kokes, men jeg koker den en gang i blant med litt eddik. En ultragenial oppfinnelse.

Man bare klipper tuppen så den ikke gnager :-)

Skrevet

Jeg har ikke tupp på min. Går helt fint å hente den ut. :)

Skrevet

Vasker med håndsåpe når jeg skifter (veksler mellom to), komer med litt eddik når mensen er over.

Anonymous poster hash: 79ac0...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...