Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Litt voldsomt kanskje? Trener i dag to ganger på studio og to ganger hjemme (har mølle). Sliter litt med å komme meg ut på senteret, bor langt ut på landet og vi voksne jobber til sammen tre kvelder i uka i tillegg til dagtid. Så har ungene aktivitet den siste kvelden. Lurer på å investere i eget treningsrom. Koster ca 12 000 kr å få det på plass. Vi vil spare over 7 000 i treningsavgift pr år i tillegg til å slippe å kjøre en halv time hver vei. Da kan den som er hjemme med ungene trene etter de har lagt seg. Er det litt voldsomt kanskje? Sånn typisk ide som starter veldig optimist. Eller er det lurt både tidsmessig og økonomisk over tid. Noen som har gjort det som bruker rommet aktivt og har et utbytte av det? Anonymous poster hash: 4fada...c34
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Har også mølle stående på kontoret. Ikke plass til å trene der så tar styrken på stua jeg:) godt med plass. Har vektstang, matte, manualer, ab-roller og pilatesball. Føler ikke jeg trenger mer utstyr for en god treningsøkt. Bruker puff til sofa noen ganger. Gjør øvelser som knebøy, markløft, utfall, push-ups, trener armer og skuldre, mageøvelser og ryggøvelser. Spar pengene på treningsrom men invester i utstyret jeg har så får du en knall treningsøkt:) Anonymous poster hash: 1bc40...554
Mia_73 Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Vi har treningsrom i kjelleren. Tredemølle, crosstrainer, spinningsykkel, løsvekter, benk. Blir brukt en del, spesielt om vinteren. Vi brukte penger på gode apparater, bare tredemølle kom på 15.000 kroner. Syns det må være noe ordentlig for å få treningsglede.
Sienna85 Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg hadde det der jeg bodde før med exen. Huset var på 500 kvm så han lagde til et skikkelig treningsrom i kjelleren. Tror han svidde av rundt 150 000 kr i gode apperater. To av de var sånne store multi apperater. Gull verdt å ha treningsrom hjemme! Håper jeg en gang får det slik igjen
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Takk for mange gode svar. Tror vi går for å prøve det ut. Pr nå trener jeg i stua og tung styrke på studio, men det for meg at det bør være et skikkelig stativ til knebøy og benkpress. Jeg tar ikke mer en 60 kg i knebøy, men mannen tar 100 kg, så da må vi ha et solid stativ mtp sikkerhet. Anonymous poster hash: 4fada...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå