Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har kjøpt laksefileter som jeg tenkte og ha til middag i morgen. Noen som har noen gode oppskrifter de vil dele? Anonymous poster hash: 1cab0...178
Miss.Stiletthæl Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har kjøpt laksefileter som jeg tenkte og ha til middag i morgen. Noen som har noen gode oppskrifter de vil dele?Anonymous poster hash: 1cab0...178 Olje med smak (chilli og hvitløk kjøpt på meny). I folie med krydder, løkringer, hvitløk, vårløk og presset sitron. Tilberedes så klart med ovnsbakte poteter :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Legg filetene i ildfast form. Skjær en sitron i skiver, del skivene i 2 og sett mellom filetene. Ha rømme eller creme fraishe oppå filetene. Ha peppermix oppå der. Ha litt smør og fløte i formen og press litt sitronsaft over det hele. Stek på nest øverste rille på 180 grader i 30-40 min.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Bare jeg som er så kjedelig at jeg liker laks best når de er sprøstekte i panna Anonymous poster hash: 6d06c...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå