Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg slanker meg, og har før spist 1300 kcal pr dag (på grete roede). Jeg har begynt på lavkarbo nå og har talt kaloriene jeg har spist, og jeg kommer glatt opp til 1300 kcal. Man sier jo det at man skal spise så mye man vil på lavkarbo, eller til man blir mett. Men det er ikke jeg etter 1300 kcal. Skjønner ikke hvordan jeg skal gå ned i vekt og samtidig spise meg mett.. Anonymous poster hash: 83071...0ed
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Spiser du riktig lavkarbo så trenger du ikke telle kalorier på den måten. Les og lær om blodsukker, insulin, hva karbohydrater gjør med blodsukkeret, hva fett og proteiner gjør. Da blir det lettere å se hvorfor du kan spise mer på lavkarbo enn ellers. Anonymous poster hash: 4b6ec...833
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Hva slags lavkarbo-retning har du valgt? (Atkins, Fedon, hexeberg+++) Det høres ikke ut som om du har forstått hvordan lavkarbo virker på kroppen. Hvem har sagt at du skal holde deg under 1300 kcal OG spise lavkarbo? Anbefaler deg å lese deg opp, slik at du vet hva som skjer i kroppen på lavkarbo, og la være å telle kalorier. Bruk heller tid på å lære om kosthold. Spis masse grønnsaker og salat, og følg kostholdsanbefalingene du har valgt. Anonymous poster hash: b5462...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå