Gå til innhold

Noen her som jobber på et legesenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ringe og bestille time hos legen i morgen. Jeg har alltid pleid å ringe klokka 8 når det åpner. Men er det ikke naturlig at det er da alle andre ringer også? Utenom de som finner ut i løpet av den dagen/formiddagen at de trenger time da.

Så et jeg lurer på: når på morgenen er det det er lettest å komme fram til legesenteret?

Kl 8? Halv 9? Kl 10?

Takk på forhånd :)

Anonymous poster hash: c5dff...94c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg arbeider på legekontor. Hos oss så må de som skal inn samme dag, ta kontakt kl. 8. Det fyller seg fort opp, å utover dagen dagen da blir det kun akutte ting som kommer inn.

Hvis du ikke trenger time veldig fort, så kanskje det kan være lurt å ringe litt utpå dagen.

Anonymous poster hash: 78c69...814
Skrevet

Jeg arbeider på legekontor. Hos oss så må de som skal inn samme dag, ta kontakt kl. 8. Det fyller seg fort opp, å utover dagen dagen da blir det kun akutte ting som kommer inn.Hvis du ikke trenger time veldig fort, så kanskje det kan være lurt å ringe litt utpå dagen. Anonymous poster hash: 78c69...814

Så det er der jeg har fått det fra at jeg skal ringe kl 8 med en gang det åpner :P

Jeg trenger nok time ganske fort da jeg har gått med mulig halsbetennelse siden lørdagskvelden/søndag, og ikke blitt bedre i det hele tatt, og i tillegg at feberen jeg ikke har sett så mye av de siste dagene plutselig har steget i kveld :)

Tusen takk for svar, da har jeg alarmen på 08:00 i morgen :D

Anonymous poster hash: c5dff...94c

Skrevet

Legesenteret mitt har sms-tjeneste der vi kan ta timebestilling og andre korte henvendelser per sms. Kan sende når som helst på døgnet og de svarer så fort de kan. Slutt på frustrerende telefonkøer, og når man faktisk må ringe, så er det ikke så lenge å vente heller. Dere som jobber på legekontor, anbefaler å skaffe dere dette!

Anonymous poster hash: 0f804...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...