Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 bruker sånne taffelost skiver i ovn på 200 grader. De bare smelter helt og blir helt flate! Anonymous poster hash: 338be...d15
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Jeg mener å ha lest noe om at det er tilsatt eller tatt bort noe i taffelost, så den går ikke an å lage ostecips av den lenger. Jeg bruker vanlig gulost med litt krydder på, det funker som fy Anonymous poster hash: 02a1c...ec6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg mener å ha lest noe om at det er tilsatt eller tatt bort noe i taffelost, så den går ikke an å lage ostecips av den lenger. Jeg bruker vanlig gulost med litt krydder på, det funker som fy Anonymous poster hash: 02a1c...ec6 Ah! Tusen takk, da prøver jeg på nytt:-) Anonymous poster hash: 338be...d15
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg mener å ha lest noe om at det er tilsatt eller tatt bort noe i taffelost, så den går ikke an å lage ostecips av den lenger. Jeg bruker vanlig gulost med litt krydder på, det funker som fy Anonymous poster hash: 02a1c...ec6 Ja, det tror jeg kan stemmer, for jeg fikk alltid fluffy og fine ostechips av taffelosten før, mens siste tiden funker det ikke lenger.. Bruker å varme dem opp i mikroen. Anonymous poster hash: fc7d8...d41
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Taffelost er smelteost Anonymous poster hash: 041e1...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå